P4 soket 478 defekt
Fra : Michael Thorup

Dato : 30-05-06 21:24

Hejsa i gruppen

Jeg er den eller intil nu tilfredese ejer af et
Motherboard Navn MSI 865PE Neo2-PS (MS-6728 v2.0)
Front Side Bus Egenskaber
Bus Type Intel NetBurst
Virkelig Hastighed 200 MHz (QDR)
Cpu 3200 prescott P4 soket 478

Med en ZALMAN CNPS 7700-Cu køler men nu er det plastik beslag der sidder til
at holde køleren på plads knæket !!

Mine spørgsmål
Hvad gør jeg nu skal jeg hen og invistere i et nyt bundkort eller kan jeg få
en køler der kan monteres direkte på bundkortet i stedet for det stykke
defekte plastik.

Evt. gode råd til en mulig køler der virklig kan køle da jeg har monteret
dene køler fordi at den box køler der var med cpu kunne ikke klare opgaven.

Mvh
Michael

Fra : Per A

Dato : 30-05-06 22:11

"Michael Thorup" <Mit@(FJERN)mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Evt. gode råd til en mulig køler der virklig kan køle da jeg har monteret
> dene køler fordi at den box køler der var med cpu kunne ikke klare

Er det sådan en du leder efter?
http://asp.webconsult.dk/privat/SingleProd.asp?p=745&Pname=Foxconn%20P4.Adapter

Mvh.
Per

Fra : Michael Thorup

Dato : 31-05-06 05:38

http://asp.webconsult.dk/privat/SingleProd.asp?p=745&Pname=Foxconn%20P4.Adapter Mvh. PerJa Per der er godt nok den del der er defekt og det var da en billig løsningmen jeg vil stadig gerne høre om der er andre løsninger på det da jegflytter en del rundt på min pc og tror at det er der for at den er knækket..MvhMichael

Fra : Per A

Dato : 31-05-06 06:40

[...]

Hej Michael.

Der findes flere forskellige heatsink/kølere der monteres uden plastik
adapteren. F.eks. har jeg selv brugt denne køler i flere år, se linket.
http://www.alphanovatech.com/c_pal8942e.html#spec_pal8942M81

Mvh.
Per

Fra : Michael Thorup

Dato : 31-05-06 21:28

Hejsa

Jeg har nu løst mit problem ved at købe en anden køler til montering på mt
bundkort og takker for jeres hjælp