Tændautomatik
Fra : Henning Keseler

Dato : 30-05-06 21:11

Hej

Tændautomaten på min Truma 3002 varmeovn er åbenbart futtet af, der sker
ihvertfald ingenting når ovnen forsøges startet, og ja, batteriet er
fornyet.
Jeg har løftet låget på tændenheden, men den er fyldt med epoxy så rep. er
umulig.

Nogen der har et bud på hvor sådan en købes billigst? Campingvognsophug,
findes det?

Mvh. Henning

Fra : Jørgen L.

Dato : 30-05-06 21:14

> Hej
>
> Tændautomaten på min Truma 3002 varmeovn er åbenbart futtet af, der sker
> ihvertfald ingenting når ovnen forsøges startet, og ja, batteriet er
> fornyet.

Har du chekket for ir på kontakt fladerne for batteriet, det er et normalt
problem.

> Nogen der har et bud på hvor sådan en købes billigst? Campingvognsophug,
> findes det?

Ja EP camping et eller andet, samt en i vordingborg, ellers er der jo
www.billigcamping.dk
www.hks-camping.dk

HIlsen Jørgen