Acer Aspire 1450 - skifte harddisk
Fra : HH

Dato : 30-05-06 20:42

Hej

Er der nogen der har en vejledning i at pille harddisken ud af en Acer
Aspire 1450.

Jeg mener at have løsnet samtlige skruer i bunden, og på bagsiden af
kabinettet, men plastikbunden virker noget genstridig, jeg er bange for
at knække noget - er der en "hemmelig" knap, eller noget andet man skal
trykke på??

Mvh.
Hans-Henrik

Fra : TekIt.dk

Dato : 01-06-06 10:42

"HH" <hhdmnejtaktilspam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kabinettet, men plastikbunden virker noget genstridig, jeg er bange for at
> knække noget - er der en "hemmelig" knap, eller noget andet man skal

Hej Hans-Henrik,

På min gamle aspire 1302 er der en hemmelig klap til den slags i bunden, så
du skal absolut ikke splitte hele computeren ad, det gør det bare mere
besværligt. bare find den hemmelige klap... der er også en til ramne!

Husk at hive batteriet ud før du begynder på at skifte noget på computeren.

Mvh.
René Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-06 16:46

"TekIt.dk" <salg@tekit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> besværligt. bare find den hemmelige klap... der er også en til ramne!
>
> Husk at hive batteriet ud før du begynder på at skifte noget på

Hej
Kig godt efter der er som regel en skuffe/klap til Disken på Acer
Ihvertfald de 4 modeller jeg har haft fat i
se evt her efter en manual..
http://fileshare.eshop.bg/equipment_mfg/acer_43.html

mvh Preben