Andet multimedie
bentjuul 3670
A3 papir til A5 hæfte
Fra : Ukendt

Dato : 30-05-06 20:15

Hejsa...¨

Jeg har fået til opgave at lave et lille hæfte og til det mangler jeg et
program.

Hæftet skal laves på et stykke A3 papir og så når man folder det bliver det
til et A5 hæfte. Der skal kun printes på en side af A3 papiret.

Hvis i ikke forstår så skriv igen og jeg veil uddybe det-

Er der nogen der kan anbefale et program gerne et fra office pakken eller
nogen andre programmer der er gratise.

Mvh
Gøsta

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-06 21:25

"Gossa" <g_mathisen(a)mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis i ikke forstår så skriv igen og jeg veil uddybe det-
>
> Er der nogen der kan anbefale et program gerne et fra office pakken eller

Hej
Jeg kan lige forestille mig at du ikke selv skal trykke det. Hvis jeg har
ret, så lad være med at tænke hvordan det skal samles. Lev bare alle side i
den rækkefølge de skal have (fx fra 1 til 100). Husk altid at der skal være
antal sider som man kan dividere med 4, ellers indsæt tomme sider.
Trykkeriget har programmer som skal nok klare det for dig . Start
omkostninger er altid regnet i prisen.
Det bedste er at tager først snak med trykkeriget.

Hvis du selv skal gøre det og du har kun Office pakke så gælder det om
erfaring, med og tager den program du følger dig stærkest i. Du kan leve det
i Publisher, PowerPoint, Word og også i Excel. Du skal bare ikke forvente at
billeder kommer til se godt ud. En anden ting er at Office pakke tager
udgangspunkt i den printer som du har installeret på din pc. Så hvis du
flytter din opgave til en anden printer med andre indstillinger, kan din
opgave se anderledes ud. Også hvis det angå skrifttyper, sørg altid for at
bruge skrifter som du ved er installeret på de maskiner du kommer arbejde
med.
Når du skal i gang så tager en styk papir og saml den som det nu skal være,
tegn det for dig og prøv at leve sådan felter i din dokument. Fx i Word
indsæt tekstfelter, sådan 4 af dem, lev evt. en A3 til en dokument og den
næste til næste dokument
God arbejdslyst
MVH
Tomasz

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-06 21:52

> [...]
> Word indsæt tekstfelter, sådan 4 af dem, lev evt. en A3 til en dokument og

Hej igen...

Jeg har fundet udaf at publisher kan gøre det. Det er bare en skole opgave
andet er det ikke. Jeg kunne også ha nøjet med at klister sider sammen, men
syntes det var lidt sjovere at lave det på en mere prof måde...

Men ellers tak for hjælpen

Mvh
Gøsta