Xgryde?
Fra : Per

Dato : 30-05-06 20:01

Hej med jer,

Jeg havde Xgryde (som nogle måske kender) på min gamle tlf. - men nu er den
skiftet ud - er der nogle der kender wap-adressen på Xgryde? Jeg har prøvet
med xgryde.dk/wap osv.

Er der nogle der har den esakte adresse som fungerer?

På forhånd tak

Mvh. Per

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 30-05-06 20:24

Per skrev:

>Jeg havde Xgryde (som nogle måske kender) på min gamle tlf. - men nu er den
>skiftet ud - er der nogle der kender wap-adressen på Xgryde? Jeg har prøvet
>med xgryde.dk/wap osv.

Første hit på en googlesøgning, ser ud til at give svaret.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Xgryde&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
Som ikke bruger Spamfighter, der spammer nyhedsgrupperne og

Fra : Per

Dato : 30-05-06 21:54

Hej igen Kerim

Det prøvede jeg også - og hvis jeg taster xgryde.dk/wap.wml - så melder den
tilbage - "ukendt svar" - så det var derfor jeg søgte efter en korrekt
wap-sti?

Andre wap-sider fungrer

Nogen der kan hjælpe - og bekræfte hvilken adresse der fungerer

På forhånd tak

Mvh. Per

Fra : sls\(2770\)

Dato : 30-05-06 22:07