suspenderet hos dk-hostmaster
Fra : Martin Bak

Dato : 30-05-06 19:23

Underligt.
Mit domæne virker pludselig ikke, og efter lidt research finder jeg ud af,
at dk-hostmaster har suspenderet domænet på grund af "manglende fornyelse"

Hvad skal det sige?

På oversigten på dk-hostmaster selvbetjening fremgår det klart, at der er
betalt indtil den 31.12 2006

Skal der, udover betalingen, også "fornyes"?

Nu har jeg bestilt genoprettelse af domænet, men indtil det virker er jeg
altså uden mail og hjemmeside :(

Og dk-hostmaster har kvitteret med en mail (til en anden mailadresse) om, at
jeg skal betale et genoprettelsesgebyr. Lyder lidt smart.

--
Martin

Fra : Peter Larsen

Dato : 31-05-06 05:38

Martin Bak wrote:

> Underligt.
> Mit domæne virker pludselig ikke, og efter lidt research finder jeg ud af,
> at dk-hostmaster har suspenderet domænet på grund af "manglende fornyelse"

jeg vil gætte på dit domæne tidligere har været suspenderet, du har så
betalt regningen for fornyelsen, men ikke suspenderingsgebyret.

Dit domæne er så blivet gensuspenderet..

--
Regards, Peter Larsen - Domæne.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 06-06-06 17:59

"Peter Larsen" <mail@czar.dk> skrev i en meddelelse

> jeg vil gætte på dit domæne tidligere har været suspenderet, du har så
> betalt regningen for fornyelsen, men ikke suspenderingsgebyret.
>
> Dit domæne er så blivet gensuspenderet..

Hvilket netop var hvad der var sket. Og da jeg ikke selv er registreret som
hverken registrant, fuldmægtig eller betaler havde jeg desværre ikke fået at
vide at de skulle have yderligere betaling. :(
Disse forhold bliver nu ændret så jeg selv kan følge lidt med..

Tak for svar

Martin

Fra : claus b. p.

Dato : 03-06-06 21:32

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in message
> [...]
>
> Og dk-hostmaster har kvitteret med en mail (til en anden mailadresse) om,
> at jeg skal betale et genoprettelsesgebyr. Lyder lidt smart.

Du er vel ikke selv registrator af domæner, så det er vel relevant at
henvende sig til den registrator du benytter. Det bør vel være ham der
sørger for fornyelse og betaling til dk-hostmaster, for de penge du betaler
til ham for ydelsen.
Hvis ikke registrator opfylder sine forpligtelser, så kan du jo prøve at
klage til dk-hostmaster. Jeg kender ikke proceduren, men da det koster en
frygtelig masse penge i depositum at blive registrator, er det nok ikke
noget man ønsker at blive suspenderet som.

/Claus

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 03-06-06 21:53

> Du er vel ikke selv registrator af domæner, så det er vel relevant at
> henvende sig til den registrator du benytter.

Overhovedet ikke
> Det bør vel være ham der
> sørger for fornyelse og betaling til dk-hostmaster for de penge du betaler
> til ham for ydelsen.

Der er noget du helt har misforstået, langt oftest er det normalt at
registranten også selv er betaler og derfor afregner direkte med
DK-hostmaster

--
Michael