[Firefox] Permanent flashblock
Fra : Palle Jensen

Dato : 30-05-06 19:01

Hej,

Er ret glad for Flashblock funktionen i Firefox. Ctrl + Shift + F

Kan jeg ikke lave en permanent indstilling, så jeg ikke skal trykke
ovenstående hele tiden?

På forhånd tak...

Palle Jensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-05-06 19:57

Den 30-05-06 20.00 skrev Palle Jensen følgende:

> Er ret glad for Flashblock funktionen i Firefox. Ctrl + Shift + F

Hm, den kender jeg ikke. Mon ikke du har fået den via en udvidelse?

> Kan jeg ikke lave en permanent indstilling, så jeg ikke skal trykke
> ovenstående hele tiden?

Brug udvidelsen Flashblock:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-udvidelser.html#flashblock

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,

Fra : Palle Jensen

Dato : 30-05-06 21:31

On Tue, 30 May 2006 20:57:23 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Brug udvidelsen Flashblock:
>http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-udvidelser.html#flashblock

Takker...

Palle Jensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-05-06 22:52

Kim Ludvigsen skrev:

> Hm, den kender jeg ikke. Mon ikke du har fået den via en
> udvidelse?

Det lyder som adblock.

Hvis man vil blokere alle flash-objekter i Adblock, kan man
formentlig bare bruge *.swf som wildcard.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-06-06 10:46

On Tue, 30 May 2006 23:51:59 +0200, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> wrote:

>Det lyder som adblock.
>
>Hvis man vil blokere alle flash-objekter i Adblock, kan man
>formentlig bare bruge *.swf som wildcard.

Rigtigt. Via adblock.

Men jeg har nu ikke sat noget wildcard ind manuelt. Jeg gik ind i
menuen under adblock og der stod keyboard shortcutten allerede.

Tools --> AdBlock
Palle Jensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-06-06 22:35

Palle Jensen skrev:

> Men jeg har nu ikke sat noget wildcard ind manuelt. Jeg gik ind i
> menuen under adblock og der stod keyboard shortcutten allerede.

Du misforstår mig. Jeg er godt klar over at Skift-Ctrl-F er
Adblocks standard tastaturgenvej til "Flash overlay".

Min pointe var at hvis man vil have AdBlock til at blokere alle
flash-filer uden at spørge først, kan man definere et filter der
fanger alle swf-filer (*.swf). Det vil i princippet blokere alle
flash-filer på samme måde som Flash-block - dog uden at give
brugeren en enkel mulighed for at (gen)aktivere objektet.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-06-06 21:47