Hvordan laver man denne type trykknap? i f~
Fra : Frank zx636r

Dato : 30-05-06 18:44

Hej.

Kunne godt tænke mig at lave en knap, som denne her på
http://www.frankiesmccenter.dk/Default.asp?DocID=306&RevID=166&Tpl=1Template1.asp
hvis man bevæger musen hen på nye mc, dukker der nye muligheder op, har
rodet lidt med Frontpage men er gået i stå.
Beklager jeg linker til en anden hjemmeside, men ved ikke hvordan jeg ellers
skal formulere det.

på forhånd tak

Frank

Fra : enkvinde

Dato : 30-05-06 21:06

> [...]
> rodet lidt med Frontpage men er gået i stå.
> Beklager jeg linker til en anden hjemmeside, men ved ikke hvordan jeg

Hej Frank

Den kan du ikke lave i frontpage, men prøv at stikke op på
http://www.dynamicdrive.com, der kan du med garanti finde en model der
passer dig.

Hilsen Eva

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 31-05-06 09:28

Det kan han nu sagtens. Læs op på brugen af "Behaviors"

Fra : enkvinde

Dato : 31-05-06 20:00

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
> Det kan han nu sagtens. Læs op på brugen af "Behaviors"

Åh, det lyder dejligt Jens Peter, men hjælp lige en uvidende Q, for når jeg
søger i min danske frontpage 2003 efter Behaviors, så kommer der ikke noget
frem, så hvor finder jeg vejledningen henne ?

Hilsen Eva

Fra : Viggo

Dato : 05-06-06 16:15

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg søger i min danske frontpage 2003 efter Behaviors, så kommer der ikke
> noget frem, så hvor finder jeg vejledningen henne ?

På dansk finder du den i Formater / Opførsel i FP2003

Fra : Frank zx636r

Dato : 05-06-06 19:35

"Viggo" <fjernViggo@vboller.dk> skrev i en meddelelse

> "enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På dansk finder du den i Formater / Opførsel i FP2003

Hej.

Jeg siger mange tak for alle jeres svar, det sidste her har jeg valgt at
bruge.

Hilsen Frank

Fra : Tidemann

Dato : 31-05-06 00:32

"Frank zx636r" <Frankpettersensletdette@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rodet lidt med Frontpage men er gået i stå.
> Beklager jeg linker til en anden hjemmeside, men ved ikke hvordan jeg ellers

Her er nogle, meget fint forklaret på dansk!
http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/dropdownmenu.php

Hvis du vælger
< http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/dropdownmenu/eks10.html >
får du nok det du søger, men det er en god ide at læse den første side også.

--
Venlig hilsen Marianne
design af:

Fra : brian holmsted

Dato : 22-01-07 22:40

hvilken knap der sker intet på siden.. men du kan købe tilføjelse programmer til
frontpage

mvh
http://www.lej1partytelt.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-01-07 23:44

brian holmsted <b@holmsted.dk> skrev :

>hvilken knap der sker intet på siden.. men du kan købe tilføjelse programmer til
>frontpage

Siden er måske lavet om, det er et knapt otte måneder fammelt
indlæg, som du svarer på.

Men du fik da lejlighed til at spamme en gruppe med dit link
endnu en gang.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)