Trailerudlejning
Fra : Ukendt

Dato : 30-05-06 17:50

Hejsa,

Jeg er i knibe....

Jeg skal have hentet en båd 14fods, der med motor vejer ca.500 Kg, og har
derfor brug for en trailer m. ca. 700-1000kg totalvægt.

Båden står på land, og traileren skal ikke i vandet

Jeg har brug for at vide, om der er nogen, som evt. kender nogen, der kender
nogen i trekantsområdet, som lejer bådtrailer ud.

I forhold til min bil, skal traileren være med påløbsbremse. (må kun slæbe
total 500kg u.påløb)

Venlig hilsen en nybagt bådejer.

Fra : john

Dato : 30-05-06 19:44

"Per" <perpunktumladingsnabelaemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kender nogen i trekantsområdet, som lejer bådtrailer ud.
>
> I forhold til min bil, skal traileren være med påløbsbremse. (må kun slæbe

I taulov er der en der udlejer bådtrailere.

Kolding Landevej 72
Taulov
7000 Fredericia

Tlf: 7556 2416

Har selv lejet der et par gange

Hilsen John

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-06 18:56

> I taulov er der en der udlejer bådtrailere.
>
> Kolding Landevej 72
> Taulov
> 7000 Fredericia
>
> Tlf: 7556 2416

Ja, jeg har snakket med ham, men hans 750kg's trailer er desværre uden
bremser ;o(
- og det mås jeg ikke køre med....

Venligst, Per

Fra : Per Ravn

Dato : 30-05-06 21:45

Hej

Jeg mener at huske, at Bøge´s auto og både i Lunderskov udlejer trailere.
Jeg er ikke sikker men prøv da at kontakte dem.

Per

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-06 16:06

Hejsa,

Jeg har skaffet en hos Vestfyns Bådcenter i Føns
- Så kan jeg snart få min nyerhvervelse hjem, Jubiiiii!!!

Tak for jeres svar..

Venligst

Per