Er "Intel Core Duo" 64-bit eller 32-bit ?
Fra : Nielsen

Dato : 29-05-06 19:24

Ja, er "Intel Core Duo" 64-bit eller 32-bit ?

Jeg kunne ikke umiddelbart finde noget om det på Intels hjemmeside.

- Jakob

Fra : Fjollefrans

Dato : 29-05-06 19:33

> Ja, er "Intel Core Duo" 64-bit eller 32-bit ?
>
> Jeg kunne ikke umiddelbart finde noget om det på Intels hjemmeside.

32 bit, dog har CoreDuo2 EMT64 support, men det er bare mængden af
hukommelse du kan ha' ikke afvikling af 64bit kode.

- FF

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 29-05-06 23:56

Fjollefrans wrote:
> 32 bit, dog har CoreDuo2 EMT64 support, men det er bare mængden af
> hukommelse du kan ha' ikke afvikling af 64bit kode.

De nuværende Core Solo/Duo er 32bit CPUer, ja... Men 2'eren som kommer
om et par mdr. er en 64-bit CPU. EMT64 er akkurat det samme som det AMD
kalder x86-64 eller blot x64...

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as