USB TV tuner til bærbar pc
Fra : JSH [9800]

Dato : 29-05-06 15:42

Hej
Jeg har en kollega der har en bærbar pc og han ønsker at købe en ekstern USB
TV tuner til den bærbare, da han af og til er på camping og gerne vil kunne
se tv på den bærbare og derved spare et tv.

Er der nogen der kender en god ekstern USB TV tuner?

Fra : Anders Majland

Dato : 29-05-06 15:46

> Er der nogen der kender en god ekstern USB TV tuner?

Analogt eller digitalt ?

Rent digitalt har jeg hørt meget godt om freecom dvb-t usb stick. Til både
analogt og digitalt ville jeg kigge på hauppauge hvr 900.

Men kender du gruppern news:dk.teknik.htpc - der sidder mange med stor
viden om tv på pc'en

Anders Majland

Fra : TJM

Dato : 29-05-06 20:40

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> wrote in message
> [...]
> kunne se tv på den bærbare og derved spare et tv.
>
> Er der nogen der kender en god ekstern USB TV tuner?

Denne her er god http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=194627

hvis det skal være digitalt TV.

/TJM

Fra : Peter

Dato : 29-05-06 20:46

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne se tv på den bærbare og derved spare et tv.
>
> Er der nogen der kender en god ekstern USB TV tuner?
Jeg bruger Cinergy 250 fra Terratec. Da jeg fik den i Julegave sidste år,
kostede den omkring 8-900 kr.
Har optaget flere film fra TV gennem den + recordet flere ældre VHS, med
godt resultat.
Jeg mener den har fået en storbror siden, men kender ikke prisen på den.

PeterB