læse problemer med hp bærbar - hj
Fra : dav

Dato : 28-05-06 22:05

Hej hardware eksperter

Jeg hjælper - eller forsøger at hjælpe en god ven med hans HP omnibook
xe 4500 bærbare pc.

Han har forsøgt at bruge recovery cd'erne til at genetablere maskinen
med den medfølgende Windows XP

Men problemet er at den som regel ved cd nr. 4 kommer med en fejl #1802
noget med "Image File" kan ikke læses - eller sådan noget.

Det er nogle gange sket ved cd nr. 2 - så den er ikke helt konsekvent.

Så har jeg forsøgt alt muligt for at få et operativ system ind på den -
herunder også at formatere den og at installere en gammel Win 98 SE.
Men også her kommer der under installationen mange fejl (blå skærm) - og
efter nogle forsøg har jeg nu givet op.

Jeg vil så lige høre jer om I har et forslag. Lige nu tror jeg mest på
at det kan være dvd drevet der ikke virker korrekt.

Men jeg vil blive meget glad for jeres ideer og inputs.

Hvad vil et nyt dvd drev koste til sådan en maskine - den er vist fra
2003 og ikke brugt ret meget, så det kan måske betale sig at reparere den.

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Jes Petersen