duel ram
Fra : carsten h larsen

Dato : 28-05-06 14:46

hvordan kan man se om de køre duel
venlig hilsen carsten

Fra : -*- DANELAW .*.

Dato : 28-05-06 14:55

"carsten h larsen" <c-h-l@oncable.dk> wrote in message
> hvordan kan man se om de køre duel

Har dit mobo 2 eller 4 ram sokler?

Hvis 4 sokler, har du så 2 eller 4 ram-moduler i?

Understøtter dit mobo DUAL?

- - -

Nå, men normalt skal man sætte sine ram i sokkel 1 + 2 for at de kører
DUAL (2 stk ram-moduler) eller i alle ved 4 stk moduler.

SÅ burde du køre DUAL.

Du kan også hente CPUZ programmet, hvor du også kan se det.

Fra : carsten h larsen

Dato : 28-05-06 15:14

jeg har 4 ram sokler hvis jeg sætter dem i de to første hylder computeren og
starter ikke op hvis jeg sætter dem i de to sidste så virker de men jeg ved
ikke om de kører duel

Fra : Hans

Dato : 28-05-06 15:45

carsten h larsen wrote:
> jeg har 4 ram sokler hvis jeg sætter dem i de to første hylder
> computeren og starter ikke op hvis jeg sætter dem i de to sidste så
> virker de men jeg ved ikke om de kører duel

Prøv og sæt dem i sokkel 1 og 3.

Hans

Fra : carsten h larsen

Dato : 28-05-06 15:57

det har jeg prøvet det virker også hvordan kan man se om de køre duel er der
et program der siger om de kører duel

Fra : Hans

Dato : 28-05-06 16:05

carsten h larsen wrote:
> det har jeg prøvet det virker også hvordan kan man se om de køre duel
> er der et program der siger om de kører duel

http://www.cpuid.com/download/cpu-z-133.zip

Hans

Fra : carsten h larsen

Dato : 28-05-06 16:29

tak så kører de duel skal lige høre hvor meget har det at sige om de kører
duel eller ikke

Fra : Sune Storgaard

Dato : 28-05-06 17:02

carsten h larsen skrev:

> tak så kører de duel skal lige høre hvor meget har det at sige om de
> kører duel eller ikke

Vil bare lige tilføje at cpuz også skriver at mit a7n8x-x kører i dual, men
den feature findes slet ikke på det her kort. Jeg ved ikke hvordan cpuz
checker for det, men den gør det altså ikke helt præcist.

De fleste skriver det under POST.

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : -*- DANELAW -*-

Dato : 29-05-06 11:55

"carsten h larsen" <c-h-l@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> tak så kører de duel skal lige høre hvor meget har det at sige om de kører
> duel eller ikke

Man siger omkring 5%...

Fra : Dr. Phil

Dato : 28-05-06 17:09

"carsten h larsen" <c-h-l@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan kan man se om de køre duel
> venlig hilsen carsten

Står som regel i starten når pc´en booter...der hvor den finder/tæller
ram,hd, og cd/dvddrev.
Det kaldes osse POST SCREEN.