nyt grafikkort til ca 3000
Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 28-05-06 08:02

Hej.

Jeg skal for anden gang have ombyttet mit EVGA grafikkort og nu vil jeg
have et andet mærke.

Jeg skal have det ombyttet hos SHG, men vil gerne vide hvilket jeg skal
vælge? Det skal kunne køre VISTA når det en gang kommer på gaden.
Det jeg har nu koster 2999, så det er mit budget, men er selvfølgelig
interesseret i at smide et par hundrede hvis det bliver nødvendigt.

http://www.shg.dk/produkter/list2.asp?katid=2615#7358 se efter
varenummer 341224, det er det jeg har pt.

Fra : -*- DANELAW .*.

Dato : 28-05-06 11:16

"Christian Møller Nielsen" <cmnielsen05@gmail.com> wrote in message
> [...]
>Det jeg har nu koster 2999, så det er mit budget, men er selvfølgelig
>interesseret i at smide et par hundrede hvis det bliver nødvendigt.

Alle nye kort i din prisramme kan køre med Vista i en eller anden grad, MEN
den nye DirectX 10 kræver fra 100% kompatibilitet at man har et HDMI
kort, og det kan du ikke få endnu i den prisklasse.

Fra : Henning

Dato : 28-05-06 17:35

On 28 May 2006 00:01:41 -0700, "Christian Møller Nielsen"
<cmnielsen05@gmail.com> wrote:

>Hej.
>
>Jeg skal for anden gang have ombyttet mit EVGA grafikkort og nu vil jeg
>have et andet mærke.

Ombyttet på garanti? Så får du formodentlig præcis samme model igen,
det er ikke noget du selv bestemmer.

Fra : Esben

Dato : 28-05-06 23:27

> Ombyttet på garanti? Så får du formodentlig præcis samme model igen,
> det er ikke noget du selv bestemmer.

Hvis det er gennem forhandleren, så er det op til forhandleren.

--
Esben

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 28-05-06 19:46

>Ombyttet på garanti? Så får du formodentlig præcis samme model igen,
>det er ikke noget du selv bestemmer.

Efter at have talt med deres support, så kan det lade sig gøre da jeg
allerede har fået ombyttet 1 gang. jf. købeloven, så har man ret til
at få pengene retur 3 gang en vare går i stykker. At de vil bytte
efter 2 gang er jo bare en god service fra dem. Det koster dem jo ikke
noget, da de sender en regning videre for et defekt kort.

Fra : Deaster

Dato : 29-05-06 08:05

Christian Møller Nielsen skrev:

> Efter at have talt med deres support, så kan det lade sig gøre da jeg
> allerede har fået ombyttet 1 gang. jf. købeloven, så har man ret til
> at få pengene retur 3 gang en vare går i stykker.

Nix, det står der intet om i købeloven.

>At de vil bytte
> efter 2 gang er jo bare en god service fra dem. Det koster dem jo ikke
> noget, da de sender en regning videre for et defekt kort.

Helt sikkert.

Jesper

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 28-05-06 19:48

>Alle nye kort i din prisramme kan køre med Vista i en eller anden grad, MEN
>den nye DirectX 10 kræver fra 100% kompatibilitet at man har et HDMI
>kort, og det kan du ikke få endnu i den prisklasse.

ok, er der nogen der har gode erfaringer med et bestemt mærke? Det
skal være med nVidia grafikchip, da det passer til mit system.