7" tft og computer
Fra : Søren Høj Pedersen

Dato : 27-05-06 21:43

Er det muligt at koble en af billge7" tft skærme til min computer?
/Sparciba

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-05-06 22:08

"Søren Høj Pedersen" <sparciba@lind.intercitynet.dk> crashed Echelon
writing news:4478b9ee$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Er det muligt at koble en af billge7" tft skærme til min computer?

Øhhh ja...nej!

Det kunne være en idé at skrive hvilken skærm og hvilket grafikkort du
kører med. Eventuelt sætte dig ned og selv se efter hvilke indgange der er
på skærmen og hvilke udgange du har på din computer og om der er noget af
det, som matcher.

--
Bjarke Andersen

Fra : Søren Høj Pedersen

Dato : 28-05-06 07:18

Bjarke Andersen skriver:

> [...]
> på skærmen og hvilke udgange du har på din computer og om der er noget af

Da jeg ikke har købt skærmen endnu er det lidt svært. Planen var at koble
skærmen på min htcp, så jeg slipper for at tænde tvet for at høre musik etc.
Jeg har en composite udgang på skærmkortet, så jeg invisterer og så håbe at
skærmen understøtter dette.
/sparciba

Fra : Brian Hansen

Dato : 07-06-06 23:06

"Søren Høj Pedersen" <sparciba@lind.intercitynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> etc.
> Jeg har en composite udgang på skærmkortet, så jeg invisterer og så håbe

Køb en skærm med vga-indgang og evt touch, så står billedet klart og
tydeligt.
De koster godt noget mere, men den billige løsning med en skærm til 800,-
med composite bliver du ikke glad for.

Brian

Fra : CopyCat

Dato : 27-05-06 22:04

"Søren Høj Pedersen" <sparciba@lind.intercitynet.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at koble en af billge7" tft skærme til min computer?
> /Sparciba

Ja .. normalt kan man godt det .. hvis computeren har composite udgang ( det
gule stik på grafikkortet ) og hvis skrærmen har det samme ..

Men hvis det er ikke nemt at læse noget som helst på skærmen ..

~~Frank ,.