Trådløs USB hub
Fra : Allan Knaap

Dato : 27-05-06 19:16

Jeg har et problem med at min USB hub kolliderer med mit DVD drev. Forstået
på den måde at den dækker over drevet, så drevet ikke kan åbnes. Jeg har en
idé om at en der måske findes en trådløs usb hub.

Kan det tænkes at jeg kan være så heldig ?

Allan Knaap

Fra : Kent Friis

Dato : 27-05-06 11:27

Den Sat, 27 May 2006 12:16:25 -0600 skrev Allan Knaap:
> [...]
> idé om at en der måske findes en trådløs usb hub.
>
> Kan det tænkes at jeg kan være så heldig ?

Det skal du ikke forvente. Men der findes USB-hubs med en ledning,
så den ikke behøver stå helt op ad maskinen.

Faktisk er jeg overrasket over at der findes nogen uden ledning,
det må da altid give problemer med at de dækker over noget.

Mvh
Kent

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 27-05-06 17:23

Allan Knaap wrote:
> [...]
> idé om at en der måske findes en trådløs usb hub.
>
> Kan det tænkes at jeg kan være så heldig ?

Køb da en USB forlængerledning på ½ meter så er problemet løst?

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Brian

Dato : 29-05-06 23:03

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har en idé om at en der måske findes en trådløs usb hub.
>
> Kan det tænkes at jeg kan være så heldig ?

Er du en bærbar pc du har?

Fra : Allan Knaap

Dato : 31-05-06 04:03

"Brian" <Suzuki@cool.dk> wrote in message
> "Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

> Er du en bærbar pc du har?

Nej, det er en stationær.

Koger lige et svar til Esben von Buchwald med. Jo, jeg kunne godt købe en
forlængerledning. Synes blot det ville være en pænere løsning såfremt der
var noget trådløst på markedet :)

Allan Knaap