Hund på besøg
Fra : Grit Wessel

Dato : 16-06-01 14:44

Puha, i dag er mine svigerforældre taget til Australien i 3½ uge, og vi skal
passe deres hund. Det har vi gjort før og det er gået fint, men jeg var godt
nok lidt nervøs denne gang, for Iphi har jo killinger, og hvordan ville hun
reagere!?!

Det er gået over alt forventning: Iphi er ligeglad, hun er fuldstændig kold
i r....!
Phizackerley som han plejer det største "problem": han vil gerne lege med
hunden (Chianti), men Chianti er ret bange for katte, så han sidder pænt på
sin sovepude og kigger den anden vej.

Men jeg er i hverttilfælde smadder lettet over hvor nemt det er!

Og killingerne... ja, de er vist også ligeglade, de er jo ikke så gamle (2
uger i dag), og Chianti har slet ikke været i nærheden af dem. De er bare så
søde, de gror som ukrudt, prøver at lege, vakler rundt i kassen, og specielt
Bingo kommer "styrtende" når jeg sætter mig ved kassen og snakker til dem -
han er smadder charmerende den lille tyksak (410 g i dag - søsteren vejer
340 g - sikke en størrelsesforskel, hva?)

Mange hilsner til jer alle, specielt til Helle (jeg har tænkt meget på dig,
Camillo og Cirkeline selv om jeg ikke har skrevet noget)

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Helle Andersen

Dato : 16-06-01 17:34

"Grit Wessel" <wessel@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:9gfnh4$do4$1@news.inet.tele.dk...

Hej Grit og tak for din hilsen.

> [...]
> reagere!?!
> Men jeg er i hverttilfælde smadder lettet over hvor nemt det er!

Herligt, at det hele går så godt. Nogen gange
tager man jo lidt sorgerne på forskud. Jeg havde
også en eller anden forestilling om, at Eika nok
skulle være isoleret fra de andre katte det første
stykke tid, så hun ikke blev stresset og evt.
mistede mælken....... HA ! Hun blev møg-stresset
af at skulle undvære de andre katte og tog det
fuldstændig afslappet, så snart de andre katte var
omkring hende og killingerne.

> [...]
> han er smadder charmerende den lille tyksak (410 g i dag - søsteren vejer
> 340 g - sikke en størrelsesforskel, hva?)

Tak skal du ellers have - de er store efterhånden !
Mine små kan slet ikke være med - de vejer kun
hhv. 330, 320 & 290. Men det er selvfølgelig også
en noget mindre race :) Til gengæld kan de nu
selv komme ud af fødekassen, så jeg har måttet
stille den ned i en papkasse.

--
Hilsen Helle
Some people say that cats are sneaky, evil, and