HP PSC 1610
Fra : Christiansen

Dato : 23-05-06 21:29

Har en HP PSC 1610 All-in-One tilsluttet til routeren så den kan printe fra
flere PCer.
Men nu i aften skulle jeg bruge scanneren, men det måtte jeg opgive og
flytte USB kablet direkte til PCen.
Er der nogen der har haft dette problem og gerne en løsning.
Har prøvet alle indstillinger tror jeg nok, men intet hjælper.

Christiansen

Fra : Esben

Dato : 24-05-06 01:57

"Christiansen" <poulbrit@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der har haft dette problem og gerne en løsning.
> Har prøvet alle indstillinger tror jeg nok, men intet hjælper.

Det virker stort set aldrig med 3. parts printservere. Den eneste sikre vej,
er en kombiprinter med indbygget netværkstilslutning.

--
Esben

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 24-05-06 10:16

"Esben" <esben@gruf.LAND> den 24. maj 2006 kl. 02:56 +0100 skrev:
>Det virker stort set aldrig med 3. parts printservere. Den eneste sikre
>vej,
>er en kombiprinter med indbygget netværkstilslutning.

Jeg har faktisk fået det til at virke med netop en HP PSC 1610 på en 3.
parts USB-printerserver, hvis navn jeg naturligvis ikke lige kan huske her
og nu.

Men hvis du nu skrev, hvilken router, du forsøgte at få til at virke, så
kunne vi måske hjælpe lidt mere?

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Christiansen

Dato : 24-05-06 22:20

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og nu.
>
> Men hvis du nu skrev, hvilken router, du forsøgte at få til at virke, så

Det er en ZyXel P-335WT 802.11g Wireless Firewall Router with Print Server
Den kører fint som printer fra den stationære via routeren, men når jeg så
skal scanne kan den ikke se scanneren.

Kan heller ikke printe eller scanne fra laptoppen gennem routeren.

Bruger Windows XP på begge maskiner.

Christiansen