lille kabi som netværksdrev (flere)
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 23-05-06 20:29

kan huske at aldi havde et kabinet med plads til 3 (muligvis3+2) diske i et
lille kabi, med noget usb tilslutning, så den kunne bruges som noget ext.
lager, men kan ikke huske hvad det hedder, det kabi ?
- kan det passe det kun sad en contr. og noget usb/ netværk og en lille psu
?

nogen der kan hjælpe lidt ???

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Lasse Jensen

Dato : 23-05-06 20:46

Johnny B [2000] wrote:

> [...]
> ext. lager, men kan ikke huske hvad det hedder, det kabi ?
> - kan det passe det kun sad en contr. og noget usb/ netværk og en lille

Ja. Den i Aldi var kun et externt kabinet med USB tilslutning. Og en ikke så
lille strømforsyning på 300 watt. Men de findes. Prøv at tjekke
edbpriser.dk.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : SKOVTROLDEN

Dato : 23-05-06 21:02

Ja og de har dem i Aldi Ølstykke
999kr

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-05-06 04:24

Johnny B [2000] skrev:

> hvad hedder/kaldes de ?

Så vidt jeg husker, så var det North Q

De har lige haft dem for et par uger siden, men underligt nok var de kun i
Søndagsavisen og ikke på deres hjemmeside/folder. Der er sikkert flere
tilbage rundt omkring.

Ring til Aldi's hovedkontor, jeg har flere gange fået oplyst, hvilke
butikker som har en bestemt ting på lager.

North Q sælger kun til volumenforhandlere, så dem kan du godt glemme at
handle hos.

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-05-06 04:27

Johnny B [2000] skrev:

> [...]
> som noget ext. lager, men kan ikke huske hvad det hedder, det kabi ?
> - kan det passe det kun sad en contr. og noget usb/ netværk og en

Husk, at det er IKKE et netværksdrev, kun USB.

Claus

Fra : Lars Mortensen [2630~

Dato : 24-05-06 15:53

NorthQ - har set, at de har nogle stykker i Aldi, Taastrup.

Lars