Gode Hardware firmaer ?
Fra : Kasper

Dato : 23-05-06 15:50

Hej

Jeg mangler nogle firmaer, der kan sælge mig hardware med et fint udbud som
kan sende en regning ud, hvor skal jeg lede..

jeg kender inter-data bla..

Kasper

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-05-06 16:41

"Kasper" <r@e@p@z@a@k@hotmail.com> wrote:

>Jeg mangler nogle firmaer, der kan sælge mig hardware med et fint udbud som
>kan sende en regning ud, hvor skal jeg lede..
>
>jeg kender inter-data bla..

www.zitech.dk, www.shg.dk, www.midtdata.dk bl.a.

<mlr>

Fra : TGSC

Dato : 23-05-06 21:18

Jeg forstår ikke helt hvad du mener, men der er en mængde firmaer på
www.edbpriser.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-05-06 06:12

Kasper wrote:
> Jeg mangler nogle firmaer, der kan sælge mig hardware med et
> fint udbud som kan sende en regning ud, hvor skal jeg lede..

www.easypc.dk - opret dig som kunde, bliv kreditvurderet og køb
derefter ind.

--
Mvh.