Installation af MPC190 printer.
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 20-05-06 07:54

½øjs@

Jeg lavede lidt opgradering (ram) på en kammerats maskine, og skiftede ME ud
med XP. Alt er vel, men... Hans Canon MPC190 printer kan jeg bare ikke få
installeret. Jeg har prøvet alt efter bogen, men da jeg kommer til, at den
skal genkende den, går den død. Andre, der har haft bøvl med det, eller har
forslag?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-05-06 19:26

/Ole (6000) wrote:
> [...]
> efter bogen, men da jeg kommer til, at den skal genkende den,
> går den død. Andre, der har haft bøvl med det, eller har

På Canons side findes der en patch til SP2, mon ikke den virker?

http://software.canon-europe.com/Multifunctionals/SmartBase_MPC190613.asp

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 22-05-06 21:21

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> På Canons side findes der en patch til SP2, mon ikke den virker?

> [...]

Ja, men problemet er, at jeg slet ikke kan installere printeren. Jeg får at
vide, jeg skal vente på, at XP skal komme med en besked om ny hardware, når
jeg sætter USB stikket i, midt i installationen. Den kommer bare ikke...
Scanneren kan godt installeres, så jeg har ingen anelse om, hvordan jeg
kommer videre.

/Ole