Formateres
Fra : Torben Brøndum

Dato : 17-05-06 16:28

Hej!

Min MP3 afspiller gør noget underligt:

Når jeg vil åbne den i stifinder for at ligge musik ind, siger den at den
ikke er formateret, og om den skal formateres. Skal den det? - Og hvad vil
der ske?

Hilsen Torben Brøndum / Casper

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-05-06 16:56

Torben Brøndum skrev:

> Min MP3 afspiller gør noget underligt:
> Når jeg vil åbne den i stifinder for at ligge musik ind, siger den at
> den ikke er formateret, og om den skal formateres. Skal den det? - Og
> hvad vil der ske?

Det er sikkert, fordi du ikke afslutter den korrekt fra windows, før du
tager den fra. Du har nok ødelagt dens filtabel, så du er nødsaget til at
formatere den igen. Der sker intet, men alle filer på den disk forsvinder.

Klik "denne computer" og marker den. Højreklik så på den og vælg "formater".

Og husk så i fremtiden af bruge "sikker fjernelse af hardware". Der er en
årsag til, at Microsoft har lavet det, det er der ikke for sjov!

Kan den ikke formateres, kan du risikere, at du har smadret dens ram helt,
og så er du på den.

Claus