Computer til reception
Fra : oeland2003@hotmail.c~

Dato : 17-05-06 07:09

Hej i Gruppen

Er der måske nogen her i gruppen der kender til en leverandør der kan
levere en computer til en reception?
Den skal selvfølgelig være designmæssigt helt i top og skal have
følgende funktioner:
Gæster skal kunne indskrive sig selv på et valgt sprog.
Gæster skal kunne finde info om firmaet og billeder af de ansatte.

Kan den lidt mere end det er det også i orden.

Med venlig hilsen
Lars Hansen

Fra : Henning

Dato : 17-05-06 08:36

On 16 May 2006 23:08:36 -0700, oeland2003@hotmail.com wrote:

> [...]
>Gæster skal kunne finde info om firmaet og billeder af de ansatte.
>
>Kan den lidt mere end det er det også i orden.

Ovennævnte dækkes formodentlig af 99,9% af alle maskiner. Det er
nærmere sw-applikationerne du skal have specificeret - ikke hardwaren.
Og så er vi off-topic i denne gruppe.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-05-06 08:45

Henning <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev:

> Ovennævnte dækkes formodentlig af 99,9% af alle maskiner.

Det er klart. Men han spørger jo efter en leverandør der kan levere en PC
til en reception, og ikke en PC han selv skal til at svede over.

Mvh.

Karsten

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-05-06 09:28

Henning wrote:
> Ovennævnte dækkes formodentlig af 99,9% af alle maskiner. Det er

Æhm .. næh.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Ricko.

Dato : 17-05-06 08:39

<oeland2003@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det kan enhver pc , så frem med mulvarpeskindet og køb en pc

Fra : Holst

Dato : 17-05-06 09:55

Ricko. wrote:

> Den skal selvfølgelig være designmæssigt helt i top og skal have
> følgende funktioner:
>
> Det kan enhver pc , så frem med mulvarpeskindet og køb en pc

Deesignmæssigt ligner de fleste pc'ere da lort.

Fra : Henning

Dato : 17-05-06 11:18

>Deesignmæssigt ligner de fleste pc'ere da lort.

Der er formodentlig kun skærm der skal være synlig? Så find en pæn
skærm med touch-screen og sæt den på en vilkårlig kasse?

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 19-05-06 18:36

Henning skriblede:

> Der er formodentlig kun skærm der skal være synlig? Så find en
pæn
> skærm med touch-screen og sæt den på en vilkårlig kasse?

Og skal det være en bærbar, så vil det være
smart med en flyttekasse.

--
Lars Fragstrup

Fra : JSM

Dato : 17-05-06 10:53

[...]

Det lyder som om det du søger er en infostander. Søg på dette ord på Google
og du vil få masser af hits.
F.eks. http://www.houseofit.com/sitebin/site/templates/splash.asp . (Ikke at
jeg kender en dyt til firmaet)

mvh
Jesper

Fra : Lars Hansen

Dato : 17-05-06 17:57

[...]

Hej Allesammen

Jeg beklager hvis jeg har trådt nogen over tæerne ved at spørge i denne
gruppe, men jeg kunne altså ikke finde gruppen
dk.edb.computer.med.både.hardware.og.software.til.receptioner.........

Det jeg skal bruge er en komplet løsning med både en designet stander og
software. Feks fra firmaet som JSM foreslår. Faktisk fandt jeg også det link
og vil klart kigge nærmere på det.

Så, tak for gode forslag og sorry til de stødte...

Mvh
Lars Hansen

Fra : Henning

Dato : 17-05-06 19:59

>Så, tak for gode forslag og sorry til de stødte...

Det er såmænd ikke noget med at støde nogen, mere information til dig
selv om at du må udspecificere dit behov