Trådløs mus og tastatur
Fra : Butby

Dato : 12-05-06 14:14

Hey.. Jeg købte en ny pc for 1½ mdr siden..

Og har siden dengang haft problemer med mit trådløse mus og tastatur. Når
jeg genstarter så kan den ikke finde mit tastatur men kan godt finde min
mus. Det er et Logitech Mx700 mus og et cordless keyboard.

Men så kan jeg tage stikket ud til mit tastatur hvor strømmen går op i (usb
stik) og installere nogen gamle driver jeg fandt på logitechs hjemmeside og
genstarte og så sætte stikket i igen og så kan den godt finde det men jeg
skal alligevel ind og lave driveroplysningerne om for at den vil godkende
det rigtigt.

min mus er ps/2 stik..

Hvad kan der være galt..?

PC:
Asus A8N-SLI
AMD 3200+ Athlon

Fra : Lars Mortensen

Dato : 12-05-06 15:41

"Butby" <mambam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmeside og genstarte og så sætte stikket i igen og så kan den godt
> finde det men jeg skal alligevel ind og lave driveroplysningerne om for at

Jeg forstår det således, at dit tastatur er tikoblet via USB.
Har du været i BIOS og enabled legacy USB support?
Kig efter muligheder for at enable USB hhv. keyboard.
Check i øvrigt Asus's hjemmeside for BIOS updates.
Det er ofte den slags bugs, der ligger i tidlige bios versioner.
Lars