printer port til usb??
Fra : Thomas Hansen

Dato : 10-05-06 20:48

Hej jeg søger en adapter der går fra printer port til usb, for jeg har en
printer server med printer port men jeg har lige fået en printer til usb
kan i hjælpe mig?

mvh. thomas

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 10-05-06 22:02

"Thomas Hansen" <team@henny.dk> wrote:

>Hej jeg søger en adapter der går fra printer port til usb, for jeg har en
>printer server med printer port men jeg har lige fået en printer til usb
>kan i hjælpe mig?

Du kan finde masser af USB-til-parallel adaptere, men den modsatte vej,
parallel-til-usb, findes desværre ikke...

Så du må nok i byen efter en ny print server med USB-stik.

Men du skal lige være opmærksom på at kombinationen af 'løse'
printservere og billige usb-printere er tricky - Sandsynligheden for at
en tilfældig kombination fungerer som ønsket ligger i samme
størrelsesorden som den store gevinst i Lotto

<mlr>

Fra : t@vicki-thomas.dk

Dato : 11-05-06 10:19

Eller evt. et indstikskort med USN-porte, hvis det kan lade sig gøre.

ThomasT

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-05-06 11:27

t@vicki-thomas.dk wrote:
> Eller evt. et indstikskort med USN-porte, hvis det kan lade sig gøre.
> ThomasT

Det kan du sagtens få - et PCI-kort med et par USB2 porte koster ikke ret
meget.

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-05-06 16:51

Jan Vestergaard wrote:
> Det kan du sagtens få - et PCI-kort med et par USB2 porte koster ikke
> ret meget.

Glemte lige et link:

http://www.prishammeren.dk/shop/default.asp

2 USB2 porte 30 kr eller 5 USB2 porte 45 kr

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 13-05-06 08:08

Jan Vestergaard wrote:

> Glemte lige et link:
>
> http://www.prishammeren.dk/shop/default.asp
>
> 2 USB2 porte 30 kr eller 5 USB2 porte 45 kr

Ja, og så husk lige fragt 38 kr..

Det synes jeg faktisk godt folk kunne vænne sig til at skrive..

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-05-06 10:50

Henrik Stavnshøj wrote:
> Ja, og så husk lige fragt 38 kr..
> Det synes jeg faktisk godt folk kunne vænne sig til at skrive..

Det kan jo være at køberen bor i nærheden og kan afhente - så er der ingen
porto.

- eller måske køber han flere ting samtidig, så fragten skal fordeles på
flere varer.....

Så egentlig er det ikke så relevant, da da altid vil komme porto ved
postordre.

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Max

Dato : 13-05-06 11:03

Hej Jan

> Så egentlig er det ikke så relevant, da da altid vil komme porto ved
> postordre.

Der findes da også postordre hvor prisen er incl. porto.

Mvh Max