S: USB 2,0 nøgle - Flash Disk - Bemærk 512~
Fra : Hanni

Dato : 05-05-06 17:47

Pris kr. 200,- pr, stk. plus porto

Brug den til at overføre/gemme data, musik, MP3 filer, fotos og meget andet
fra Pc til Pc Sumvision USB Flash Disk - 512 MB
Host Interface : USB2.0
Access Rate : 480Mb/second
Power Supply Unit Name : USB port supply(4.5v-5.5v)
Operating Range : <50maA
Standby Current : <300uA
Operating Temperature : -40 degree to 70 degree
System Requirement : Windows98/SE/ME/2000/XP
Storage Temperature : -50 degree to 85 degree
Relative Humidity : 5 - 95 percent
Capacity : 512Mb

Størrelse
Tykkelse ca. 9 mm
Bredde ca. 17 mm
Højde ca. 60 mm

Varens stand: Ny i original emballage

Mail evt. efter foto

Fra : JJ

Dato : 05-05-06 18:35

"Hanni" <ry-andersen@lejerbo-vejle.dk> wrote in message
> [...]
> Operating Temperature : -40 degree to 70 degree
> System Requirement : Windows98/SE/ME/2000/XP
> Storage Temperature : -50 degree to 85 degree

DETTE ER IKKE EN MARKED'S GRUPPE

JJ

Fra : viennait

Dato : 05-05-06 18:39

Kunne en eller anden fortælle mig, hvordan jeg sletter min annonce igen.
Jeg vidste det ikke

Hilsen
Hanni

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-06 19:43

"viennait" <ry-andersen@lejerbo-vejle.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne en eller anden fortælle mig, hvordan jeg sletter min annonce igen.
> Jeg vidste det ikke
>
> Hilsen
> Hanni

Hvorfor skriver du under 2 navne?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-05-06 21:33

viennait wrote:
> Kunne en eller anden fortælle mig, hvordan jeg sletter min annonce
> igen. Jeg vidste det ikke
> Hanni

Det ville hjælpe gevaldigt, hvis du fortæller lidt om, hvad du bruger af
programmer

Men det sidste af dine indlæg er sendt med Outlook Express, og der går du i:

Marker dit indlæg
Menuen Meddelelser -> Slet Meddelse

- men det er efterhånden for sent - det bliver "kun" slettet på serveren, så
alle dem, der har hentet indlægget, vil stadig have det på deres PC.

- og alle svarene vil ikke blive slettet......

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Nick

Dato : 06-05-06 06:49

"JJ" skrev i en meddelelse...
> [...]
--- KLIP ---

> DETTE ER IKKE EN MARKED'S GRUPPE

Hvorfor gentager du så hele annoncen?
Hvorfor råber du?
Hvorfor laver du 2 stavefejl i løbet af 5 ord?

/Nick

Fra : JJ

Dato : 06-05-06 07:31

"Nick" <nicklas_kellerFLYTMIGVÆK@hotmail.com> wrote in message
> --- KLIP ---

> Hvorfor gentager du så hele annoncen?
> Hvorfor råber du?
> Hvorfor laver du 2 stavefejl i løbet af 5 ord?
>
> /Nick

Hvor finder du de 2 stavefejl ?

JJ

Fra : Kent Friis

Dato : 06-05-06 07:46

Den Sat, 6 May 2006 08:30:45 +0200 skrev JJ:

> "Nick" <nicklas_kellerFLYTMIGVÆK@hotmail.com> wrote in message

> Hvor finder du de 2 stavefejl ?

Dem finder han i ordet markedsgruppe.

Mvh
Kent

Fra : Thomas J.

Dato : 06-05-06 09:39

Den 06 May 2006 06:46:03 GMT sendte Kent Friis <nospam@nospam.invalid>
følgende røgsignaler:

>Dem finder han i ordet markedsgruppe.

Så er der jo også kun én stavefejl. Det er ikke antallet af bogstaver
og tegn der står forkert, der angiver antallet af stavefejl.

Enten er et ord stavet korrekt eller også er det ikke, men andre ord
højest 1 stavefejl pr. ord.

I øvrigt er det ikke velset at påpege stavefejl og fejlagtig
tegnsætning på Usenet.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Gitte og Claus

Dato : 06-05-06 10:03

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
wrote in message news:nrno52tdje4u0bp490l04fhncrmtog8va4@4ax.com...
> [...]
> højest 1 stavefejl pr. ord.
>
> I øvrigt er det ikke velset at påpege stavefejl og fejlagtig

og det er heller ikke velset at råbe.

Fra : Max

Dato : 06-05-06 10:10

Hej

> og det er heller ikke velset at råbe.

Jo da, når det er passende at råbe er det da OK.

Mvh Max

Fra : Per

Dato : 06-05-06 10:29

skrev i en meddelelse news:nrno52tdje4u0bp490l04fhncrmtog8va4@4ax.com...
> Den 06 May 2006 06:46:03 GMT sendte Kent Friis <nospam@nospam.invalid>
> følgende røgsignaler:

> I øvrigt er det ikke velset at påpege stavefejl og fejlagtig
> tegnsætning på Usenet.

Hmm.

Jeg mener, at det ikke er velset at lave stavefejl, men der er vi jo så
forskellige.

Mvh. Per

Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 06-05-06 15:49

> Jeg mener, at det ikke er velset at lave stavefejl, men der er vi jo så
> forskellige.
>
> Mvh. Per

Dvs at personer med stavebesvær bør holde sig væk fra usenet, fordi du ikke
mener det er velset??

Er det vigtigste ikke, at forståelsen er der, om der så er mindre stavefejl
ind imellem?

Per

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 06-05-06 19:08

Per wrote:

> Jeg mener, at det ikke er velset at lave stavefejl, men der er vi jo
> så forskellige.

Nej omvent. Det er ikke velset at at gøre opmærksom på andres stavefejl
medmindre, at fejlen kan give andledning til misforståelser.

mvh
Henning

Fra : Christian Mygind

Dato : 06-05-06 20:18

Henning Præstegaard wrote:
[...}
> stavefejl medmindre, at fejlen kan give andledning til misforståelser.

Er ledninger lavet af ænder ikke dyreplageri?
Og har misforståelser overhovedet brug for strøm?

/Chr

Fra : PBA

Dato : 06-05-06 20:35

> Er ledninger lavet af ænder ikke dyreplageri?
> Og har misforståelser overhovedet brug for strøm?
>
> /Chr

Er der forskel på "dyreplageri" og "dyrplageri". Koster den ene mere end den
anden?

/Philip

Fra : Christian Mygind

Dato : 06-05-06 20:54

PBA wrote:
> Er der forskel på "dyreplageri" og "dyrplageri". Koster den ene mere
> end den anden?

[trip-trip-trip - hen til ordbogen - ups - tilbage igen]

Det er faktisk ikke velset at korrigere folk, der staver dårligt på Usenet,
Philip!
Du skulle skamme dig.

/Chr

Fra : Kent Friis

Dato : 06-05-06 10:28

Den Sat, 06 May 2006 10:39:24 +0200 skrev Thomas J:
> [...]
>
> Så er der jo også kun én stavefejl. Det er ikke antallet af bogstaver
> og tegn der står forkert, der angiver antallet af stavefejl.

Der var to fejl. Om du så kalder dem stavefejl må du om.

(Tre hvis man tæller med at det hedder "et marked", når man laver
mellemrum der).

Mvh
Kent

Fra : skibber

Dato : 07-05-06 14:04

On 06-05-2006 10:39:21, Thomas J. wrote:
>Den 06 May 2006 06:46:03 GMT sendte Kent Friis <nospam@nospam.invalid>
>følgende røgsignaler:
>

>I øvrigt er det ikke velset at påpege stavefejl og fejlagtig
>tegnsætning på Usenet.

Der har du ganske ret,der kunne jo være en grund
til de småfejl.

Men der er jo nogle der vil være belærende det er vist en livs stil for dem.

Fra : Nick

Dato : 07-05-06 22:05

"skibber" skrev i en meddelelse...
> Der har du ganske ret,der kunne jo være en grund
> til de småfejl.

Der var også en grund til at stavekontrollen blev opfundet.

/Nick

Fra : skibber

Dato : 07-05-06 23:44

On 07-05-2006 23:04:50, "Nick" wrote:

>Der var også en grund til at stavekontrollen blev opfundet.
>
>/Nick

Flot udsagn.

Fra : Nick

Dato : 08-05-06 19:50