Adaptec 29320A driver problem
Fra : C.S

Dato : 04-05-06 19:48

Hej gruppe

Jeg har lige investeret i en Adaptec 29320 samt en Maxtor Atlas 15.000 rpm
/320

Der skal installeres XP pro men driveren er skod, og windows kan ikke
kopiere filen ADPU320.SYS selvom den er på disketten.

Jeg har prøvet alt - også hvad Adaptec support har bedt mig gøre -
tilsyneladende er det et velkendt problem uden løsning hos andre. Har prøvet
at google mig til en løsning men ingen fundet.

Nogen der har en idé - eller endnu bedre en fungerende driver jeg kunne låne

Claus Stensgaard

bluenote fedtmule heaven dk

fjern mellemrum og erstat fegneseriefigur med you know what

Fra : Peter

Dato : 04-05-06 20:45

"C.S" <bluenote@heaven.dl> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der skal installeres XP pro men driveren er skod, og windows kan ikke
> kopiere filen ADPU320.SYS selvom den er på disketten.

Opret en mappe på din harddisk - kopier alle driverne fra cd'en over i
mappen - installer derefter driverne direkte fra mappen.

PeterB

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-06 12:14

Peter wrote:
> "C.S" <bluenote@heaven.dl> skrev i en meddelelse

> Opret en mappe på din harddisk - kopier alle driverne fra cd'en over i
> mappen - installer derefter driverne direkte fra mappen.
>
> PeterB

Hvordan gør han det uden en installeret XP på disken?

evt. har windows ikke selv en driver der virker? eller hvad med driveren
fra en 29160? så kan du jo altid smide den rigtige driver ind bagefter.

--
Claus 'Claude' Albæk (kbh.)

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-05-06 13:49

C.S skrev:

> Der skal installeres XP pro men driveren er skod, og windows kan ikke
> kopiere filen ADPU320.SYS selvom den er på disketten.

Har du prøvet at kopierer den manuelt, uden at den kan være i brug. Hvis den
er i brug af windows, så kan det være derfor, at du ikke får lov til at
kopiere.

Start evt op i noget DOS eller linux og kopier.

Claus