lyde
Fra : Rasmus Rapand

Dato : 04-05-06 17:32

Æv....nu er der kommet nogle ret irritende "klik"-lyde i min selvbyggede
PC...det kommer sådan i "pulser" det lyder som et gammeldags vækkeur der
går.....men der er vel ikke andet at gøre end at prøve at lokalisere lyden??

Fra : Hagar

Dato : 04-05-06 17:45

"Rasmus Rapand" <janmejer@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> PC...det kommer sådan i "pulser" det lyder som et gammeldags vækkeur der
> går.....men der er vel ikke andet at gøre end at prøve at lokalisere

Prøv at lyt til harddisken/e

Hagar

Fra : Rasmus Rapand

Dato : 05-05-06 16:30

Fra : Rado

Dato : 07-05-06 13:53

On Fri, 05 May 2006 17:30:20 +0200, Rasmus Rapand
<janmejer@FJERNhotmail.com> wrote:

> [...]

Kan tænkes - det afhænger af lydens karakter og styrke.

Under alle omstændigheder er det en god ide at tage backup at alt
vigtigt på disken, hvis ikke du allerede har gjort det.

--
Rado

Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.
- C.G. Jung