Anbefaling af Højttalere?
Fra : DeBoss

Dato : 02-05-06 16:33

Hej..

Jeg har købt en Phillips SLA5520 - Sådan en WiFi musikafspiller...
Genial...
Den vil jeg så gerne have ud i vores Splinter nye køkken, der hele vejen
igennem skal være speciel og moderne..

Jeg har til PC'en et sæt Creative I-Trigue som jeg synes spiller fantastisk,
men de er ikke egnet til at hænge..
Er der nogen der kan anbefale et par højttalere som kan hænge på væggen og
spille GODT uden at være voldsomt store (eller grimme) :).

ALT har interesse, bare de har indbygget forstærker - Derfor kigger jeg mest
på PC speakere :)

Mvh Dennis

Fra : Peter T.

Dato : 02-05-06 18:07

DeBoss udviste en rettidig omhu og skrev:

> ALT har interesse, bare de har indbygget forstærker - Derfor kigger
> jeg mest på PC speakere :)

Alle PC-højtalere burde brændes på bålet fordi de er kronisk grimme. Og
det er kun blevet værre med årene.

Men så kom disse Acoustic Lab Zeta

<http://www.macnyt.dk/gallery/?action=select&query=114209672713110269>

på markedet. :) De er perfekt skabt til bla. pcen (jeg har selv sættet i
pianohvid) og der er beslag til vægophæng. Lyden er simpelthen fremragende
i forhold til prisen. Måske har de stadig et sæt eller to i din lokale
Fakta.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Dennis \(7600\)

Dato : 03-05-06 12:53

> Alle PC-højtalere burde brændes på bålet fordi de er kronisk grimme. Og
> det er kun blevet værre med årene.
>
> Men så kom disse Acoustic Lab Zeta
>
> <http://www.macnyt.dk/gallery/?action=select&query=114209672713110269>

Okay ja... DE ser fadme fede ud...
Tror lige jeg vil ned og kigge i Fakta

Nu bor jeg jo i en storby med hele 2 Fakta forretninger...
Nemlig Struer *GGGGG*

Meeen.. Der er nu mange PC højttalere der er flotte IMHO, men ikke altid
egnet til at hænge...

Takker
Mvh Dennis

Fra : Claus Tersgov

Dato : 02-05-06 20:09

DeBoss wrote:

> [...]
> væggen og spille GODT uden at være voldsomt store (eller grimme) :).
>
> ALT har interesse, bare de har indbygget forstærker - Derfor kigger

Altec Lansing.

Jeg har selv to sæt af de gamle, og de spiller *hammerfedt*!

Jeg ville ikke vælge andet...

Claus

Fra : Dennis \(7600\)

Dato : 03-05-06 12:57

> Altec Lansing.
>
> Jeg har selv to sæt af de gamle, og de spiller *hammerfedt*!
>
> Jeg ville ikke vælge andet...
>
> Claus

Hmm jo men hvilke kender du til..
Alle fabrikater laver vel også skidt engang imellem..

Mvh Dennis