Anbefaling af webcam
Fra : Robert

Dato : 27-04-06 12:33

Hej gruppe

da vi har nogle venner som er bosat i udlandet, vil vi meget gerne have
et webcam så vi kan kommunikere med dem over nettet (billigere end
ringe via telefonen) og ikke mindst samtidig at kunne se dem.

Men jeg aner intet om det. Hvad skal vi købe og hvorfor?

Håber på nogle gode forslag

Fra : Per

Dato : 27-04-06 18:46

"Robert" <isl33392@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Køb et Logitech 4000 pro eller 5000 pro.

De er helt suværne. De bruger Cmos censor istedet for ccd hvilket giver et
meget bedre billede.

Jeg har selv 4000 pro og er 100% tilfreds.

Test af den her: http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=2663

Det kan ikke betale sig at købe væsentligt dyrere (bedre) webcams, da
nettet ikke kan udnytte båndbredden ved messenger og Skype programmer.

Held og lykke.

Mvh. Per

Fra : Per

Dato : 27-04-06 19:54

> [...]
>

> Køb et Logitech 4000 pro eller 5000 pro.
>
> De er helt suværne. De bruger Cmos censor istedet for ccd hvilket giver et

Arggh - mente selvfølgelig at de bruger CCD istedet for Cmos - Beklager.

Mvh. Per!

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-06 21:39

Per wrote:
> Køb et Logitech 4000 pro eller 5000 pro.

Helt enig. Har selv et Logitech 400 Pro. Lidt dyrt med kanon godt. God
software medfølger.

MVH Ole