Transportabel trådløs router - hvilken?
Fra : Ukendt

Dato : 26-04-06 19:05

Scenario:

Jeg rejser lidt rundt i ny og næ og flere steder, skal jeg på nettet via
TDC's (latterlige) system, hvor man ikke kan have flere maskiner på ad
gangen (man skal registrere ny maskine osv.) eller anden kablet
forbindelse. Det er altså steder, hvor der ikke er router/switch/AP.
Det jeg gerne vil er så, at have en lille router med, som jeg meget
simpelt kan plugge i en stikkontakt, smide netkabel fra router i og så
kører vi trådløs og minimum en kablet forbindelse ud i den anden ende.

Giver det mening?

Så vidt jeg kan forstå, er potentielle emner disse:

Hvoraf sidstnævnte vinder på pris og antal stik, men har ulempen af, at
der er ekstern strømforsyning. (her vinder den første Linksys).

Andre muligheder/løsninger?

Og ja, detalje: Det skal virke med mac (i fald der skulle være nogen der
ved, at et eller andet ikke virker).

Venligst

Niels
www.nodash.dk