CD-R holder til Canon PIXMA 4000
Fra : Søren Hestbæk

Dato : 22-04-06 16:58

Hej Alle !

Er der nogen der ved, hvor man kan skaffe en CD-R holder til en Canon PIXMA
4000

CD-R holderen er den dims man monterer en printbar CD/DVD på når, man skal
printe på den.

Hilsen Søren

Fra : carsten h larsen

Dato : 22-04-06 18:40

hvor bor du

Fra : Søren Hestbæk

Dato : 22-04-06 20:33

Hej

Jeg bor på sydfyn

Hilsen Søren

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 22-04-06 18:43

ring til canon, jeg har fået sådan en tilsendt, da en hund åd min ...

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"