Køb af støjsvag pc
Fra : Bobber

Dato : 22-04-06 10:09

Davs....

Jeg er på jagt efter en støj svag pc ( helst hel lydløs )

Jeg har set på den her:

http://topdata.dk//product.asp?product=2564&sub=0&page=1

eller og så den Acer TDC har på tilbud i den uge vi kommer ind i ( Acer E360
MT 3400 1024 250 5AT )

Det skal være en "færdig maskine" ikke noget med at samle selv og prisen
skal være tæt på 6000 kr

Er der nogle der kender til de to maskiner eller er der andre bud..

Bobber..

Fra : Henning

Dato : 22-04-06 12:15

www.dell.dk - en Dimension 9150 er stort set lydløs, koster under de
6.000,-
http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/dimen_9150?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs

Fra : Michael Schrøder

Dato : 22-04-06 19:35

"Bobber" <bobberman-nospam@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skal være tæt på 6000 kr
>
> Er der nogle der kender til de to maskiner eller er der andre bud..

Jeg har købt den her:
http://www.m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=115356

- og den er stille

/Michael