printer-scanner med arkføder og scan til P~
Fra : -=JF=- arb

Dato : 19-04-06 12:20

Hej!

Findes der en printer (helst inkjet) med arkføder, og mulighed for at scanne
direkte til PDF?

Jeg skal jævnligt scanne flersidede dokumenter og gemme dem som PDF, og vil
gerne slippe for først at scanne siderne enkeltvis til et Worddokument, for
derefter at printe til PDF.

Skal helst være blæksprutte, da jeg også har brug for at kunne printe fotos,
og i forvejen har en farvelaser.

Mvh John

Fra : Svend

Dato : 19-04-06 12:34

-=JF=- arb wrote:
> Hej!
>
> Findes der en printer (helst inkjet) med arkføder, og mulighed for at scanne
> direkte til PDF?

Brother har en netværks fax som kan printe scanne kopiere osv. med
arkfødder, findes både i inkjet og sorthvid laser.

Jeg kender ikke kvaliteten af deres blæksprutter, men jeg er vild med
funktionaliteten på min mfc7820n

Den mangler dog duplex for at være komplet

--

Svend

Fra : Hans

Dato : 19-04-06 12:42

-=JF=- arb wrote:
> Hej!
>
> Findes der en printer (helst inkjet) med arkføder, og mulighed for at
> scanne direkte til PDF?

HP har f.eks. en masse modeller med arkføder:
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=&Gallery=true&Page=&ID=306&Parent=&Lastdays=&Soegeord=&Producent=916&Line=&Model=&Accessory=&AccessoryTo=&Review=&Max=&Rating=0&Type=&Value=&Bundle=&Equal321=3222&Equal326=&Sorted1091=&Sorted328=&True27805=&Direction328=2&Direction1091=2&Direction331=2&Direction332=2&Direction334=2&Direction333=2&Trueval27805=108451&Sorted331=&Sorted332=&Sorted334=&Sorted333=&x=32&y=9

> Jeg skal jævnligt scanne flersidede dokumenter og gemme dem som PDF,
> og vil gerne slippe for først at scanne siderne enkeltvis til et
> Worddokument, for derefter at printe til PDF.

Hvis du inde fra Word kan udskrive til PDF, så må der ganske givet også være
et kopiprogram til din scanner som kan gemme det scannede dokument direkte
som PDF. Det er blot at vælge din PDF-Writer som printer.

Jeg har selv en ScanJet 5550c og kan det du ønsker sammen med Adobe Acrobat.

Hans