Problemer med Printer instalation.
Fra : simon

Dato : 17-04-06 20:57

Hej Ng.

Jeg har fået fat i en ny Hp deskjet 3650 Printer, uden nogen instalations
cd. Så jeg gik på nettet og downlaoded driveren. Jeg instalerede den. Men
når jeg så skal intalere printeren, siger den instalations fejl, og så et
eller at hvis jeg har en instalations cd skal jeg bruge den. Hvis jeg så
tager avanceret instalation og gør det manuelt, siger den under
instalationen Kopierings fejl.

Hvad kan være galt?

Mvh Simon.

Fra : co@ch [4130]

Dato : 17-04-06 22:24

"simon" <slime_006FJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller at hvis jeg har en instalations cd skal jeg bruge den. Hvis jeg så
> tager avanceret instalation og gør det manuelt, siger den under

HP printere skal altid afmonteres fra USB porten før installation af
softwaren.

Installér softwaren og ha' printeren tændt (ikke sat til PC'en endnu).
Når den under installationen be'r dig om at sætte USB stikket i PC'en vil
softwaren opdage en printer og installere resten af driverne og softwaren.

mvh
Bri@n

Fra : simon

Dato : 19-04-06 15:51

"co@ch [4130]" <coach [fjern] @ (dette] lite.danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
>
>Ok, men det er ikke det der er galt tror. For jeg prøvede, men det gik galt
>igen. Det er når jeg instalere driveren. Lige efter den har downloaded den
>og jeg trykker på ikonet på skrivebordet og den går i gang med at loade.
>Ligeefter den har loaded kommer der så en boks op, der er helt hvid inde i
>den er der så en lille knap der også er helt hvid. Der står ikke noget i
>den andet end et eller andet nr. Når jeg trykker på den forsvinder den
>bare. Jeg prøvede også at instalere dem på en anden computer og der kunne
>jeg godt instalere både printer og driver.

Er det en fejl på pc? eller så noget?

Fra : Kell Petersen

Dato : 01-05-06 11:26

Kører du XP , og installere driveren til XP eller ??

Skriv ind og sig at din CD er blevet væk , og om hvad en ny koster..