Skype Webcam - hastighed upstream ?
Fra : Kim Schroeder

Dato : 16-04-06 18:28

Jeg har en 1024/128 forbindelse og tænker på at købe et
Logitech Quickcam Pro 5000 - men har læst, at man generelt ikke
kan bruge 128 i upstream til ret meget.

Er der nogen, som har erfaringer med hvilken hast. jeg eventuelt
behøver at opgradere min forbindelse til for at få det til at
køre hæderligt med Skype ?

Kim

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 16-04-06 20:55

"Kim Schroeder" <nospamtome@myorange.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en 1024/128 forbindelse og tænker på at købe et
> Logitech Quickcam Pro 5000 - men har læst, at man generelt ikke
> kan bruge 128 i upstream til ret meget.

Jeg bruger den hastighed .. der er lidt efteslæb af billed ! (billed følger
ikke tale)
/ad

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 17-04-06 13:52

Hej Kim,

> Jeg har en 1024/128 forbindelse og tænker på at købe et
> Logitech Quickcam Pro 5000 - men har læst, at man generelt ikke
> kan bruge 128 i upstream til ret meget.

Webcam og 128 i upstream lyder som en dårlig kombination - du burde mindst
have 256 i upstream og gerne mere efter min mening.

Selv har jeg 768 i upstream og så kører Skype rigtig, rigtig godt. Billedet
er stort set flydende, men linjen bliver så også brugt maksimalt.

En 1024/256 forbindelse vil dog gå an, og har du ikke prøvet bedre førhen
vil du sikkert ikke blive skuffet.

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)