Garanti på Maxtor diske?
Fra : YJ

Dato : 14-04-06 23:35

Jeg har to Maxtor diske, som er købt for ca 1.5 år siden.
Dne ene har døde sektorer, den anden vil slet ikke starte.

Har Maxtor noget udvidet garanti eller noget?

YJ

Fra : Madsen

Dato : 15-04-06 02:15

YJ wrote:
> Jeg har to Maxtor diske, som er købt for ca 1.5 år siden.
> Dne ene har døde sektorer, den anden vil slet ikke starte.
>
> Har Maxtor noget udvidet garanti eller noget?
>
> YJ
Du kan se denne side:
http://maxtor.com/portal/site/Maxtor/menuitem.ff4aba9b5a1543271400585760b46068/?channelpath=/en_us/Support/Warranty%20Services
--
Hilsen Madsen

Fra : Rander

Dato : 15-04-06 02:46

Sat, 15 Apr 2006 00:35:25 +0200 brugte YJ 8 linier på at fortælle dette til
dk.edb.hardware:

>Jeg har to Maxtor diske, som er købt for ca 1.5 år siden.
>Dne ene har døde sektorer, den anden vil slet ikke starte.
>Har Maxtor noget udvidet garanti eller noget?

Du kan hoppe ind på
<https://www4.maxtor.com/en/support/service/rma/create/> og indtaste
serienumrene, så får du at vide om der stadig er garanti på...

Så vidt jeg husker var det pr. 1. januar 2004 at forbrugerloven udvidede
reklamationsretten til to år, så den burde du jo stadig have...
http://rander.dk (finally up again!)

Man er forelsket, lige indtil man bliver gift og så får
børn. Så er det ovre. (Lasse, 8 år)

Fra : Anders Pedersen

Dato : 15-04-06 11:43

Den 15.04.2006 kl. 03:46:07 skrev Rander <ldNOSPAM@rander.dk>:

> [...]
>
> Så vidt jeg husker var det pr. 1. januar 2004 at forbrugerloven udvidede
> reklamationsretten til to år, så den burde du jo stadig have...

Det var 2 år før
nogle forhandlere udvide før bla. elgiganten

Så der er stadig 6 mdr tilbage af reklamationsretten

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen