Hvordan tvinges USB-flash ram til at blive~
Fra : Fly

Dato : 14-04-06 12:27

Hejsa!

Hvordan tvinger jeg en USB-flash RAM til at få drevbetegnelsen A:

Jeg har et ældre installationsprogram, som i forbindelse med registrering
søger efter nogle filer på A-drevet. Filerne har jeg på harddisken, og vil
kopiere dem over på USB-stick'en men hvordan bliver den til drev A: og ikke
drev G: som den automatisk tildeles af Windows?!?

Kører WinXP home

-Fly

Fra : JJ

Dato : 14-04-06 13:02

"Fly" <doktor_flyMONKEY@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kopiere dem over på USB-stick'en men hvordan bliver den til drev A: og
> ikke drev G: som den automatisk tildeles af Windows?!?

Højer klik på "My computer"
vælg "Manage"
Vælg "Disk Management"
find din USB-stick (Removable Disk) Højre klik og
Vælg "Change Drive letter and Paths..."
Vælg "Change"
og ændre det her.

JJ

Fra : Fjollefrans

Dato : 14-04-06 17:27

> Højer klik på "My computer"
> vælg "Manage"
> Vælg "Disk Management"
> find din USB-stick (Removable Disk) Højre klik og
> Vælg "Change Drive letter and Paths..."
> Vælg "Change"
> og ændre det her.

du kan også bruge Subst kommandoen skriv Subst /? i en commando box for
detaljer
- FF