Canon PIXMA IP6000D
Fra : rsl

Dato : 13-04-06 09:48

Hejsa
Hvor kan man købe de billigste originale farvepatroner til oven nævnte
printer?
(gider ikke de uoriginale/refill mere)

Rene

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-04-06 11:58

rsl wrote:
> Hejsa
> Hvor kan man købe de billigste originale farvepatroner til oven nævnte
> printer?
> (gider ikke de uoriginale/refill mere)
>
> Rene

Det er de samme patroner, som sidder i andre af de gamle Pixma modeller
altså BCI-6xx patroner.

Kig f.x. her:

http://www.edbpriser.dk/listproducts.asp?ID=52&Parent=379&Sort=&Gallery=&Producent=86&Line=1944&Model=26522

Jeg har tidligere brugt:

http://www.printmore.dk/

Klik på Canon i første kolonne
Klik på PIXMA IP 6000D i anden kolonne

- så får du en oversigt over både uoriginale og originale patroner.

Ellers kan jeg anbefale uoriginale her:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=24804541

Dem bruger jeg nu - god kvalitet - hurtig levering....

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : rsl