Forslag til multifunktionsprinter?
Fra : Alex Jensen

Dato : 12-04-06 13:14

Hej alle

Vil gerne købe en blæk-multifunktionsprinter (print/scan/kopi) til
hjemmekontoret. Den skal kobles til PC'en med USB og bruges til diverse
print-,scanner og kopiopgaver. Den behøves ikke have netværksstik eller
speciell fotofaciliteter (flash-læser og lingende), da dette ikke skal
bruges. Scanneren må gerne være af bedre kvalitet.

Hvilke mærker og modeller bør jeg tjekke nærmere og hvad skal jeg generelt
være opmærksom på? Skal man f.eks. vælge en model med seperate
farvepatroner?

Findes der gode hjemmeside med test af diverse modeller?

På forhånd tak!

AJ

Fra : Lars Mortensen [2630~

Dato : 12-04-06 13:39

Hej Alex

> Hvilke mærker og modeller bør jeg tjekke nærmere og hvad skal jeg generelt

Såvidt jeg er orienteret, er det pt. Canon, der leverer nogen af de bedste
udskrifter, stærkt forfulgt af HP, dernæst Brother.

> være opmærksom på? Skal man f.eks. vælge en model med seperate
> farvepatroner?

Det vil være en god ide set fra den økonomiske side.

> Findes der gode hjemmeside med test af diverse modeller?

Kig på www.edbpriser.dk her er dog også links til tests samt kommentarer fra
brugere.

Lars

Fra : Lars Mortensen [2630~

Dato : 12-04-06 13:44

Jeg har i øvrigt en Brother MFC890, som fungerer pånær arkføderen, hvilket
vil sige, at man godt kan scanne, faxe eller kopiere et ark ad gangen via
flatbed.

Den kan afhentes i Taastrup en flaske gin fra Netto/Fakta (har nye
patroner).

Lars

Fra : Alex Jensen

Dato : 14-04-06 07:03

Overvejer nu at købe en Canon PIXMA MP500

http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Multifunctionals/PIXMA_MP500/index.asp?ComponentID=306116&SourcePageID=26562#1

Bør jeg lure på andre mærker/modeller inden jeg bestemmer mig?

AJ