analog modem
Fra : ks

Dato : 11-04-06 22:13

En makker har et aztec-modem og han mangler en driver til det...

Jeg kan ikke finde det nogen steder til download, så I er hans sidste
chance...

Nogen der kan hjælpe med driver til dette:

Aztech SoftK56 Data Fax PCI Modem - 5.0.0.2

pft
Kenneth

Fra : Hans

Dato : 11-04-06 22:27

ks wrote:
> [...]
> chance...
>
> Nogen der kan hjælpe med driver til dette:
>
> Aztech SoftK56 Data Fax PCI Modem - 5.0.0.2

Det er mig bekendt en ganske almindelig Rockwell K56Flex V.90 dims som
sidder i det modem, så det burde kunne bruge de drivere jeg har lagt i
dk.binaer:

Hans

Fra : ks

Dato : 12-04-06 09:55