farve laser printer ?
Fra : Herman

Dato : 10-04-06 19:47

Hvad for en printer er skal man købe, hvis man har ca. 4000 til en.

har kikket på Brothers HL2700CN den bruger ca. 630watt når den bruges, er
det ikke meget.

har også kikket på Hp color laserjet 2600n den bruger kun 190 watt, under
brug.
Men den kan kun lave farve print i max 600x600 dpi

Herman

Fra : Max

Dato : 10-04-06 20:30

Hej Herman

> Men den kan kun lave farve print i max 600x600 dpi

Hvad skal man med mere ? Og istedet for at kikke på hvad
printeren koster vil jeg anbefale dig at kikke på hvad det
koster at putte forbrugsstoffer i.

Mvh Max

Fra : Herman

Dato : 10-04-06 20:53

takker Max
hvad skal man så købe ?
kan ikke se hvor jeg kan finde ud af det,
hvad de bruger af forbrugsstof.

Fra : Max

Dato : 10-04-06 22:35

Hej Herman

> kan ikke se hvor jeg kan finde ud af det,
> hvad de bruger af forbrugsstof.

Find printeren på Edbpriser.dk og klik på linken
til tilbehøret.

For Brother koster det f.eks. ca. 10.000 kr at skifte tilbehøret
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?Accessory=74444

Så kik på www.edbpriser.dk

Mvh Max

Fra : Lyrik

Dato : 10-04-06 21:44

"Herman" <herman@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brug.
> Men den kan kun lave farve print i max 600x600 dpi

++++++++++++++++++++++++
Til din oplysning kan jeg fortælle dig at alle flotte farvetrykte magasiner
er printet i 300 dpi.
Se & Hør. Billedbladet o.s.v.

Hilsen
Jens

Fra : Kristian Andersen

Dato : 11-04-06 23:12

> [...]
> brug.
> Men den kan kun lave farve print i max 600x600 dpi

Alle farvelaser printere i denne prisklasse har en opløsning på 600 DPI
incl. Brother HL2700CN, det er *snyd* når de skriver 2400 DPI, de ganger
blot med 4 (600 DPI for hver farve), se opløsningen for sort/hvid, den er
600 DPI.

--
Kristian