syg printer
Fra : futte

Dato : 09-04-06 17:32

Hej NG
Jeg har skiftet blækpatroner i en HP psc 2175, derefter melder den
scannerfejl, luk og tænd. Jeg har ikke bedt den om at scanne. Samtidig siger
den en høj knirkende lyd. Prøver jeg at justere blækpatroner eller andet
står der i displayet rapportjob i kø. Selv efter jeg har hevet alle stik ud.
Hvilket jeg har prøvet om og om igen
Hverken softwaren enhedhåndtering eller andet finder nogen fejl. Den er USB
forbundet og det er ligegyldigt om computeren er tændt eller ej

Fra : Peter

Dato : 09-04-06 22:22

"futte" <afh@hotmail.com invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hverken softwaren enhedhåndtering eller andet finder nogen fejl. Den er
> USB forbundet og det er ligegyldigt om computeren er tændt eller ej

Fjern printeren og geninstaller den så igen.

PeterB

Fra : Kristian Andersen

Dato : 09-04-06 22:42

> [...]
> Hverken softwaren enhedhåndtering eller andet finder nogen fejl. Den er
> USB forbundet og det er ligegyldigt om computeren er tændt eller ej

Det lyder som det er scanneren der ikke starter korrekt op (vognen kan ikke
finde "home position").

Det kan være en hardware fejl i scanneren - måske scanner lampen. Måske kan
det hjælpe at rense spejlene i scanneren.

Det kan ikke betale sig at sende printeren til reparation, der kan ikke fås
reservedele, kun en refurbished ombytnings enhed. En ny tilsvarende printer
(f.eks. PSC 2355) kan fås for under kr. 1100,- (se edbpriser).

--
Kristian