Valg af webcam -
Fra : Per Krabbe

Dato : 08-04-06 21:30

Vores datter skal bruge et webcam til msn - er der et par bud på hvilket jeg
skal vælge ?

Max pris 500,-

Per Krabbe
www.scanboat.com
www.sailorslink.com
www.boatbase.com

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 09-04-06 08:50

Per Krabbe skrev:
> Vores datter skal bruge et webcam til msn - er der et par bud på hvilket jeg
> skal vælge ?
>
> Max pris 500,-

"Logitech QuickCam Messenger plus"
Kan jeg godt anbefale, det virker bare fint
og har indbygget mikrofon som også virke fint
via USB.
Det kan vist fås nu til ca. 300,-kr hos TDC, jeg
gave selv 400,-kr

mvh
Hans Otto

Fra : Per Krabbe

Dato : 09-04-06 19:10

"Hans Otto Nielsen" <oz2hns@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Logitech QuickCam Messenger plus"
> gave selv 400,-kr

Kan man tale om mere eller mindre lysfølsomme i den prisklasse ? Jeg tænker
her på at det må være som med kamera - jo bedre optik - jo mere lys og
dermed bedre billede.

?

mvh
per

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 09-04-06 21:57

Per Krabbe skrev:

> Kan man tale om mere eller mindre lysfølsomme i den prisklasse ? Jeg tænker
> her på at det må være som med kamera - jo bedre optik - jo mere lys og
> dermed bedre billede.
Sikkert, men jeg er ikke ekspert, men jeg er
godt tilfreds med mit webcam, det klare sig
udemærket i "dunkel" belysning.

mvh
Hans Otto

Fra : Per Krabbe

Dato : 10-04-06 16:06

"Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/catalog.jsp?fredhopperpage=compare.jsp&fhquery=fh_view%3Dcompare&clickEventData=fh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fda_DK%2Fcategories%3Ccatalog_dk_consumer%2Fcategories%3Cmonitors_pc_peripherals_gr_dk_consumer%2Fcategories%3C%7Bpc_cameras_ca_dk_consumer%7D&fhquery=fh_location%3Dfh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fda_DK%2Fcategories%3Ccatalog_dk_consumer%2Fcategories%3Cmonitors_pc_peripherals_gr_dk_consumer%2Fcategories%3C%7Bpc_cameras_ca_dk_consumer%7D&activeCategory=MONITORS_PC_PERIPHERALS_GR_DK_CONSUMER&language=da&country=DK&catalogType=CONSUMER&fhquery=fh_secondid%3DSPC300NC_00_DK_CONSUMER&fhquery=fh_secondid%3DSPC700NC_00_DK_CONSUMER&fhquery=fh_secondid%3DSPC900NC_00_DK_CONSUMER
Takker - det kunne meget vel blive et af dem.

per