Fjernbetjening fra sofa?
Fra : PBA

Dato : 08-04-06 10:02

Hej NG

Hvordan gør folket? Jeg har i et stykke tid haft en ekstra pc som jeg har
valgt at bygge om til et mediacenter. Til min gamer pc fik jeg i sin tid et
trådløs Fujitsu Siemens keyboard med mus til. Valgte dog ikke at bruge det
selvom det virkede helt fedt, men havde et ikke trådløst tastatur i forvejen
som virkede perfekt og jeg er ligeglad med kablet. Jeg føler bare ikke det
passer til min mediacenter pc, da jeg ikke kan bruge musen uden en
musemåtte, og det vil jeg helst undgå. Kan man købe en trådløs trackball?
Eller skal man se i andre baner. Microsoft lave b.la. et mediacenter
keyboard, men jeg kører ikke med ms mediacenter, jeg bruger i stedet for
Pinacle som jeg indtil videre har været udmærket tilfreds med. Hvilke
muligheder er der ellers? Der fulgte en fjernbetjening med til tv tuner
kortet men den har ikke indbygget mus i, desværre.

På forhånd tak

Philip

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 09-04-06 13:23

"PBA" <97529@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvilke muligheder er der ellers? Der fulgte en fjernbetjening med til tv
> tuner kortet men den har ikke indbygget mus i, desværre.

http://www.eksitdata.com/
har en række fjernbetjeninger som du kan benytte.. bla.a. en USB én til 365
som kan det du efterlyser

/Morten

Fra : Lars Mortensen [2630~

Dato : 10-04-06 08:24

ATI remote wonder.
Fordelen ved den er, at den IKKE fungerer via infrarød, men via radiobølger,
hvilket betyder, at den fungerer gennem vægge.
Kan også fungere som mus.
Den er selvsagt født til ATI's produkter.
Dog findes der plug-ins, f.eks. til Power DVD, som frit kan downloades.

Lars

Fra : PBA

Dato : 17-04-06 07:37

> [...]
> Den er selvsagt født til ATI's produkter.
> Dog findes der plug-ins, f.eks. til Power DVD, som frit kan downloades.

Tak for svaret begge to. Det er endt ud med at jeg har købt den fra ATI. Jeg
fik den for et par dage siden, og må sige at den var lige til at gå i gang
med med. Kører fint og passer perfekt til formålet.

I skal begge have mange tak for hjælpen Morten og Lars.

Med venlig hilsen

- Philip