Probs med MS tastatur?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-04-06 20:17

Min udmærkede hustru har foræret mig et nyt "MS Wireless Comfort Keyboard
1.0A" med tilhørende mus og det bruger jeg nu på en helt ny Fujitsu-Siemens
pc fra Merlin.

Jeg kan dog ikke få F1-F12-knapperne foruden nogle genvejsknapper til at
fungere og dét er lidt ærgeligt.

På min tidligere 6 år gamle maskine var der ingen problemer.

Jeg har smidt driveren ud selvom Windows sagde at den var ok - og har læst
den ind igen fra den medfølgende cd - har prøvet at køre uden at læse driver
ind - men ligemeget hvad jeg gør virker l***** ikke...

Anyone?
Hans

Fra : MN

Dato : 07-04-06 20:27

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message
> [...]
> Fujitsu-Siemens pc fra Merlin.
>
> Jeg kan dog ikke få F1-F12-knapperne foruden nogle genvejsknapper til at

Har du en tast der hedder F-Lock?
Så prøv at aktivere den.

Mogens

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-04-06 22:20

MN skrev:

> Har du en tast der hedder F-Lock?
> Så prøv at aktivere den.

Schyytt!

Thnx!

Så mangler jeg bare "My Favorites", 'regnemaskine', messenger m.fl!?
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-04-06 22:23

Hans Paulin (6310) skrev:

> Så mangler jeg bare "My Favorites", 'regnemaskine'

"My Documents" that is.
Hans