EDB elpanel med 11 stik og afbryder?
Fra : Søren

Dato : 06-04-06 20:22

Hvor finder man noget a'la denne,
http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=12288 men bare med 11 stik?
Jeg kan finde dem med 8 men jeg vil gerne have med 11 stik og også gerne med
mere end 1,8 meter ledning.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-04-06 20:40

On Thu, 6 Apr 2006 21:22:20 +0200, "Søren" <soren@removethis.com>
wrote:

> [...]
>Jeg kan finde dem med 8 men jeg vil gerne have med 11 stik og også gerne med

Den slags paneler er en tvivlsom affære - du kommer let til at
overbelaste panel / kabel / kontakt.

Kontakt din lokale elektriker og få lavet en fast installation.

Fra : Søren

Dato : 06-04-06 23:30

> Den slags paneler er en tvivlsom affære - du kommer let til at
> overbelaste panel / kabel / kontakt.

Nu kigger jeg ikke på hvor mange stik jeg bruger men hvor meget belastning
jeg har i alt. Der vil være en masse spildstik ved at have flere små dåser.

> Kontakt din lokale elektriker og få lavet en fast installation.

Mærkeligt svar - jeg ville jo have en skinne og ikke en fast installation.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 07-04-06 13:18

>Mærkeligt svar - jeg ville jo have en skinne og ikke en fast installation.

Nu skriver du ikke hvad du vil sætte i de 11 stik - Men er det f.eks
computere til et LAN-party kan belastningen let komme op over 10 ampere.

<mlr>

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-04-06 06:20

"Michael Rasmussen" <mic@NO_SPAMdou.dk> skrev

> Nu skriver du ikke hvad du vil sætte i de 11 stik - Men er det f.eks
> computere til et LAN-party kan belastningen let komme op over 10 ampere.

Hvis folk forsætligt vil lave ødelæggelser, så kan man ikke forhindre dem i
det. Normale mennesker derimod, kan sikkert godt finde ud af at kigge på
sine apparater og in sikring.

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-04-06 06:18

"Michael Rasmussen" <mic@douNO_SPAM.dk> skrev

> Den slags paneler er en tvivlsom affære - du kommer let til at
> overbelaste panel / kabel / kontakt.

Sikke noget sludder...

Hvis man har den lovmæssige forsikring, så kan man ikke overbelaste noget
som helst, før sikringen går.

Biltema har iøvrigt haft disse lange stikdåser.

Claus

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-04-06 20:56

"Søren" <soren@removethis.com> skrev i en meddelelse
> Hvor finder man noget a'la denne,
> http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=12288 men bare med 11 stik?
> Jeg kan finde dem med 8 men jeg vil gerne have med 11 stik og også gerne
> med mere end 1,8 meter ledning.

Du kan prøve at kontakte
http://www.green-line.dk/asp/starttrade.asp
De har meget i el-ting og kan måske ellers skaffe.

Kurt

Fra : Søren

Dato : 06-04-06 23:30

> Du kan prøve at kontakte
> http://www.green-line.dk/asp/starttrade.asp
> De har meget i el-ting og kan måske ellers skaffe.

Det kunne jeg prøve, tak.

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 07-04-06 12:46

On Fri, 7 Apr 2006 00:30:21 +0200, "Søren" <soren@removethis.com> wrote:

>Det kunne jeg prøve, tak.

En anden mulighed kunne være Imcase's Impanels

http://www.skaarupimcase.dk/content.asp?ID=376&page=text&tema=1
--
Venlig hilsen
Gert

Fra : ----OR----

Dato : 06-04-06 21:00

> [...]
> http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=12288 men bare med 11 stik?
> Jeg kan finde dem med 8 men jeg vil gerne have med 11 stik og også gerne

Bauhaus.

Fra : Søren

Dato : 08-04-06 15:49

> Bauhaus.

Bauhaus har kun plastic-paneler.

Fra : Madsen

Dato : 08-04-06 23:00

Søren wrote:
> Hvor finder man noget a'la denne,
> http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=12288 men bare med 11
> stik? Jeg kan finde dem med 8 men jeg vil gerne have med 11 stik og
> også gerne med mere end 1,8 meter ledning.

Her er et par link på 11 stikdåser i den rigtige kvalitet, desværre er
prisen også derefter:
http://www.skaarupimcase.dk/data/images/466.pdf

http://www.rsonline.dk/cgi-bin/bv/browse/Module.jsp?BV_SessionID=@@@@0639950288.1144532962@@@@&BV_EngineID=ccceaddhhhggikicefeceefdffhdfgg.0&cacheID=dkie&3321985822=3321985822&catoid=-184676191

Hvis du har brug for rigtig mange udtag, udtag er: (250V~ max 10A per IEC
320 Modul ).
http://www.triple-power.com/en/index.html
--
Hilsen Madsen

Fra : Madsen

Dato : 08-04-06 23:04

Madsen wrote:
> Her er et par link på 11 stikdåser i den rigtige kvalitet, desværre er
> prisen også derefter:

Der mangelede et link:

Fra : Søren

Dato : 10-04-06 11:12

> Hvor finder man noget a'la denne,
> http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=12288 men bare med 11 stik?
> Jeg kan finde dem med 8 men jeg vil gerne have med 11 stik og også gerne
> med mere end 1,8 meter ledning.

Som jeg blev anbefalet, så har
http://www.skaarupimcase.dk/content.asp?ID=376&page=text&tema=1 lige hvad
jeg skal bruge. 11 stik inkl. 2 meter ledning for 600 kroner + moms. Jeg
snupper sådan et par stykker De sælger også til private.