Scanner går død (fryser)??
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 06-04-06 07:30

Min scanner - HP Scanjet 5300C - fungerer ikke som tidligere.

Den virker sløv ved opstart for derefter at stoppe (fryse) ved ca. 15% af
udført opgave. Det er som om det er værst ved scanning af dokumenter, mens
den er mere samarbejdsvillig når det gælder fotos. Om scanningen lykkes er
også afhængig af hvilken mappe - eller program - den sender til.

Besværlighederne har - synes jeg - taget til i takt med ny printer (Canon)
installeret og senere nyt styreprogram (XP Pro).

Jeg har prøvet at tilslutte ved de forskellige USB porte - det er som der
kan være en forskel.

I gamle dage med Win98 var den - scanneren - altid veloplagt.

Mon nogen ved råd? - Jeg vil være meget taknemlig.

Palle

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 06-04-06 09:50

Palle Bugtrup wrote:

> Besværlighederne har - synes jeg - taget til i takt med ny printer
> (Canon) installeret og senere nyt styreprogram (XP Pro).
> I gamle dage med Win98 var den - scanneren - altid veloplagt.

Har du installeret WinXp oven i win98? Og har du fået installeret de
rigtige driver?

mvh
Henning

Fra : Palle Bugtrup

Dato : 06-04-06 10:22

Jeg installerede XP som opgradering af ME.

De rigtige drivere? - Jamen, hvis - hvor finder jeg dem?

Palle - og tak!

Fra : jama

Dato : 06-04-06 10:35

"Palle Bugtrup" <pilgrim.cyclemotors@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg installerede XP som opgradering af ME.
>
> De rigtige drivere? - Jamen, hvis - hvor finder jeg dem?
>
> Palle - og tak!

Har du updat.din XPpro m.alle update,der er mange.Bliv ved intil XP siger
0.update.
Mvh.Jama.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-04-06 11:36