Tv-tuner-enhed med SCART-indgang og RGB?
Fra : Jannik E.

Dato : 04-04-06 11:23

Findes subjekt? Den skal bruges til at tilslutte spillekonsoller.

En ekstern enhed fortrækkes, men et indstikskort er også ok.

De jeg har fundet indtil videre har kun S-video indgang.

--
Jannik

Fra : Åge

Dato : 04-04-06 13:05

"Jannik E." <jannik.esp@gmail.com> skrev i en meddelelse
Findes subjekt? Den skal bruges til at tilslutte spillekonsoller.

En ekstern enhed fortrækkes, men et indstikskort er også ok.

De jeg har fundet indtil videre har kun S-video indgang.

Tv-tuner med SCART-indgang lyder også noget selvmodsigende...

Fra : Jannik E.

Dato : 04-04-06 16:47

Også? :)

Synes nu ikke det er selvmodsigende, men nu valgte jeg bare at kalde
det en tv-tuner, da jeg synes det lyder logisk, hvis nogle tv-tunere
har indbygget SCART-indgang. Men betegenelsen er vel også underordnet,
det er jo funktionen det kommer an på...

Er klar over, at jeg kan blive nødt til at køber en converter, scaler
eller lignende til konsollerne og et separat tv-tuner-enhed -
foretrækker bare en samlet enhed...

Fra : Anders Pedersen

Dato : 05-04-06 09:12

avconnection har dette kort
men det har ikke tvtuner

http://av-connection.com/?HirachyID=746

Fra : Jannik E.

Dato : 05-04-06 21:11

Linket fører til et kabel, er det SweetSpot-kortet, du tænker på
(det har dog ikke SCART-indgang, men stadig RGB)?