Brother HL-1430 printer problem
Fra : P Kaasing

Dato : 29-03-06 21:11

Hejsa

Min printer er begyndt at opføre sig underligt. Engang imellem kan den godt
skrive ud, og udskriften ser fin ud, men så lige pludselig vil den ikke
længere skrive noget som helst. Det lader til at der er toner nok, men jeg
er lidt usikker på om tromlen er færdig.

Hvordan tjekker jeg det?

Det lyser rød i Alarm og gul i data, når den ikke vil udskrive, de andre
lamper lyser ikke.
Kan jeg på nogen måde se hvor meget den har udskrevet?
Mener der er et eller andet med at holde knappen inde under opstart eller
noget, men kan ikke få det til at virke. Det er en printer jeg har "arvet"
så aner ikke hvor meget den har skrevet med nuværende tromle, toner. Men den
burde vel lyse i drum hvis den var gal der?

/Poul

Fra : Nick

Dato : 29-03-06 23:12

"P Kaasing" <find@denselv.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke længere skrive noget som helst. Det lader til at der er toner nok,
> men jeg er lidt usikker på om tromlen er færdig.

Ring dog til Brother Danmark. De er super flinke og du får en tekniker i
røret.

/Nick

Fra : P Kaasing

Dato : 01-04-06 21:32

"Nick" <nicklas_kellerFLYTMIGVÆK@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "P Kaasing" <find@denselv.com> skrev i en meddelelse
>
> Ring dog til Brother Danmark. De er super flinke og du får en tekniker i
> røret.
>
> /Nick

God ide, det vil jeg gøre.

/Poul